BU BLOGDA ARA

5 Kasım 2013 Salı

Essence 24/7 Studio Nails Base Coat

Daha önce şuradaki yazımda kullandığım base coattan bahsetmiştim.O yazımda da belirttiğim gibi o ürün daha çok tırnak güçlendirmek amacıyla kullanılıyor.Essence'in Studio Nails ise tam bir base coat.



Ürünü uzun zamandan beri her ojemin altına kullanıyorum.Çok ama çok olumlu izlenimler edindim.


*Fırçası standart fırça,ama biraz daha yatık,sürümü gayet rahat.
*Kokusu herhangi bir ojede olduğu kadar,rahatsız etmeyecek cinsten.
 *Kuruma hızı gayet iyi.
*Ürün rakı beyazı renkte ama kuruduğunda tırnak yüzeyini matlaştırıyor.
*Base coat'ın sürümü kolay ama üründen fırçaya çok fazla almamak gerekiyor.Fazla alındığı taktirde çok kaba bir katman oluşturuyor.
*Tırnak yüzeyindeki pürüzleri gidermekte başarılı.
*Tırnağı sararmalara karşı koruyor.Simli ojeleri çıkarırken oluşabilecek çizilmeleri önlüyor.Dahası koyu renk ojelerin leke bırakmasına engel oluyor.Siyah ve bordo ojeler bir tek leke bırakmadan tırnaktan uzaklaşıyor.Sadece bu özelliğiyle bile benim için sürekli alınabilir bir ürün.
*Ojenin dayanıklılığını artırıp artırmadığı konusunda bir fikir beyan edemeyeceğim,çünkü hergün ojelerimi değiştiriyorum.

Ürün 8 ml ve fiyatı 5 TL. Ürünü Gratis'lerden alıp deneyebilirsiniz.Memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. ayrıca normal ojenın uzerıne bır kat gectıgımızde ojeyı matlaştırma özelliğini de ben cok sevıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bunu ilk kez duydum, paylaştığın için teşekkürler :) Yeni bir bilgi edinmiş olduk sayende :)

      Sil
  2. ben de seviyorum bu ürünü..

    YanıtlaSil
  3. Harika bir baz bu benimde iyiki almışım dediğim ürünlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de oldukça iyi bir ürün..

      Sil
  4. Bende severek kullanıyorum.Oje dayanıklılığını arttırdığını düşünmüyorum ama koyu renk ojelerin altında kullanmak için bire bir gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renk ojelerin boyamasından koruyor ya o bile yetiyor aslında,ben da dayanıklılığı artırmayacağı kanaatindeydim onaylaman iyi olmuş,teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)