BU BLOGDA ARA

17 Kasım 2013 Pazar

Elite Ruj 117 & Elite Likit Ruj L116

Elite markası Alfar Kozmetik çatısı altında Catherine Arley markasıyla birlikte üretiliyor. Catherine Arley  benim yaşlarımda olanların lise çağında bol bol kullandığı bir marka hala da seveni çok bildiğim kadarıyla.Elite de kalite olarak CA'ya yakın özellikte.
Markanın rujlarını ürünler elime geçtiğinden beri kullanıyorum ve gözlemlerim netleştiği için paylaşmanın zamanı gelmişti.


Rujun sade, bir o kadar gösterişsiz bir ambalajı var.Ambalaj kalitesi de biraz düşük,iyileştirme yoluna gidilebilir diye düşünüyorum.Malzeme oldukça narin ve rahatlıkla kırılabilir.


*117 numaralı bu ruj ' mauve' tabir edilen renk.Bendeki koyu leylak rengi.Zaten bu ton rujları çok seviyorum ve kendime yakıştırıyorum.


*Rujun meyvemsi,aromalı bir kokusu var.Dudağa sürüldüğünde koku ve tat bırakmıyor.
*Oldukça mat bitişli.
*Nemlendirme özelliği yok.Ama kurutma problemi de yaşatmıyor.Yine de tercihen altına nemlendirici sürülebilir.
*Dudak kusurlarını ortaya çıkarabileceği için, kullanmadan önce dudakları pürüzsüşleştirmek gerekebilir.
*Kalıcılığı oldukça iyi.



Dudaklarımdaki duruşu bundan biraz daha koyu ama ancak bu kadar yakalayabildim rengi.
Ürün içeriğini paylaşamıyorum zira ambalajsız geldi ürün.


*L116 Nolu Likit rujun ambalajı, ruja göre daha iyi.Ama bunun da iyileştirilebileceği kanısındayım.
*Renk olarak oldukça güzel, tonlu bir pembe.
*Aplikatörü oldukça kullanışlı,fazla ürün çıkarmıyor.


*Nemlendirmesi oldukça iyi.
*Islak ve parlak bitişli bir görünüm veriyor.
*Yağlı ve yapış yapış his bırakmıyor.
*Herhangi bir tadı ve kokusu yok.
*Kalıcılığı orta.1.saatin sonunda parlaklığı kayboluyor ama rengi dudaklardan kaybolmuyor.



İçerik bilgim çok fazla yok.Zaten fazla da takılmıyorum. Ama bu konuda özen gösterenler  içerik bilgisine buradan bakabilirsiniz.

Ambalaj kalitelerini ve rujun kokulu olmasını sevmedim ama genel olarak iki rujun da yapısal özelliklerini beğendim.Siz de bu ürünleri kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

............................................................................................................

Bu ürünlerden de kazanabileceğini çekilişe katılmadınız mı? Buradan buyrun!

5 yorum:

  1. Koyu mavi basık bir kutuda ruju vardı eskiden bu markanın. Ben küçüktüm o zaman annemin vardı. Sürerdim, o da kızardı bana. Aklıma o geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) baya eski bir marka değil mi? anneciğinin rujlarını aşırırsan kızar tabi :)

      Sil
  2. Benimde lise-üniversite zamanlarıma denk geliyor.Hatta pahalı gelirdi ürünleri ozamanlar.Öğrencilik işte :) Bende hala çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) bazı şeyler önceden daha değerliymiş :):) şimdi seçenek çok bunlara sıra gelmiyor :)

      Sil
  3. Tekin Acar'da bulunan kozmetik danışmanının yönlendirmesiyle, 6 saat kalıcı dendiğinden Lancome Rouge in Love almıştım ( bir de o kadar para verdim ). Maalesef dendiği gibi çıkmadı ama rengi güzel ve dokusu yumuşak. Aynı dönemde Elit'in 104 numarasına denk geldim. Rengi çok doğal ve inanılamayacak kadar uzun süre kalıcı olması açıkçası beni şaşırttı. Şimdi sürekli kullandığım ruj haline geldi. Ben kesinlikle herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)