BU BLOGDA ARA

21 Kasım 2013 Perşembe

Elite Kozmetik Allık No:20

Elite Kozmetikten gelen paketten çıkan allıktan bahsetmek istiyorum bugün.Allığı elime ulaştığından beri her gün kullandım.Görüşlerim netleştiği için zaman geçirmeden bahsedeyim istedim.


*Allığın ambalaj kalitesi maalesef kötü.
*Elinize aldığınızda oldukça hafif ve kırılgan olduğunu hissediyorsunuz.
*Ambalaj kalitesi düşük olduğu için allığın çekiciliği,kendini aldırabilirliği düşüyor. 
*İçerisinde aynası olması iyi.Ama ambalaj içeriğindeki fırça oldukça kullanışsız, ve düşük kalitede.



*Hafif kızıllık ve ışıltılı içeren şeftali tonlu bir allık.
*Yapısı pudramsı.Tozutma problemi var.
*Pigmentasyonu oldukça iyi.Fırçayı hafifçe dokundurarak bile almak mümkün.
*Kalıcılığı iyi sayılır.Yaklaşık 5 saat silinmeden cildimde durdu.
*Ciltte ışıltılı,(az uygulandığında ) canlı bir görünüm bırakıyor.
*Allığın koku hassasiyeti olanları rahatsız edecek bir kokusu var.Günler geçtikçe koku azaldı ama tamamen geçmedi.Cilde uygulandığında koku kalmıyor.



İçerik bilgisine buradan bakabilirsiniz.

Allığın rengini sevdim ama yapısal özellikleri beni çok da tatmin etmedi açıkçası.Lakin günlük kullanım için uygun fiyatlı bir alternatif olabilir.

Sizin de allık hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..


4 yorum:

  1. allık alırken ambalaj kalitesine önem verenlerden olmadığım için sanırım deneyebilirim ama tozutma problemi beni sinir ediyor allıklarda :( elimdeki allığı da sevmeme rağmen tozutmadan dolayı elim zor gidiyor ama sanırım bulursam denemek istiyorum Elite'i de :) Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dikkat ediyorum ne yalan söyleyeyim. Tozutma cogu allikta oluyo bunda da hepsinde oldugu kadar var iste..umarim bulup deneyebilirsin:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)