BU BLOGDA ARA

13 Kasım 2013 Çarşamba

Color Splash Nail Art/ Kolay Ebru Sanatı

Rengarenk tırnakların modası geçmek bilmiyor.Ben de iç içe geçmiş renklerin uyumunu daha kolay nasıl elde edebiliriz diye araştırdıkça yeni yöntemler buluyorum.Yeni bir yöntem daha keşfettim.Bu çalışmayı bulan blogger The Nailasaurus. Adını Nimbus koymuş :) 



Şuradaki yazımda da bir teknik anlatmıştım.(amatörlüğümün kusuruna bakmayın).
Orada da bu renklere yakın renkler kullanmıştım.Uygulamalar arasındaki sonuç farkını görün istedim.Bu yöntem diğerine göre biraz daha basit ve başarılı bence.



İhtiyacımız olan şeyler ojeyi damlatmak için bir yer, kulak çubuğu ve aseton.Dilediğiniz renklerdeki ojeleri seçebilirsiniz.Tırnağınıza baz olarak iki kat beyaz oje uygulayın.Ojeyi bir yere damlatın.Asetona batırdığımız çubuğu, damlattığınız ojeye de batırın.Çubuğu bir ya da iki kez bir peçeteye dokundurup oje fazlasını aldıktan sonra,tırnaklarınıza nokta nokta uygulayın.Beyaz renk tamamen kapanana kadar istediğiniz renkleri rastgele uygulayın.Top caot uyguladıktan sonra, tırnaklarınız hazır :) Çok basit bir ebru tekniği değil mi?





Bu kolay teknikle, rengarenk tırnaklara sahip olmak oldukça kolay.Sonucu ben sevdim,ya siz?

Sevgiler..

8 yorum:

  1. çok kolaymış denemek lazım beğendim..

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık:)) dün sephora nın internet sitesinde bir ürün gördüm ojenin üzerine sürdüğünde ebruli görüntü veriyormuş şaşırdım:))) görürsem muhakkak alacağım

    YanıtlaSil
  3. This is one of the prettiest acetone-wash manis I have seen :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ya çok kolaymış o kadar ki ben bile yapabilirim oje özürlü ben.

    YanıtlaSil
  5. gercekten değişik bi yöntem ve tırnakların inanılmaz görünüyor goncacım:)

    YanıtlaSil
  6. eveet çok kolaymış, mutlaka yaparım ben de bunu, çok güzel olmuş :) Youtube'da MissJenFABULOUS isimli vlogger da bu tür bir şey yapmıştı bir kez daha benzerini görünce yapasım geldi

    YanıtlaSil
  7. Renkler çok cici olmuş :) Bende bunun başka bir benzerini yapmıştım geçen sene hayatım tamamen ojelerle geçmişti de :) Senin çalışmalarını da oldukça başarılı buluyorum ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)