BU BLOGDA ARA

20 Kasım 2013 Çarşamba

Betty Bopp Nail Polish No:09 & Pumpkin Nail Art

Betty Boop ojeleri Gratislerde görüp hep es geçiyordum.Ama geçen İzmir tatilimde kayıtsız kalamadım ve 09 numaralı ojesini aldım.


*Rock my World içinde morluğu da olan grimsi bir oje.
*Ojenin yapısı oldukça kremsi.Sürümü kolay.
*Fırçası yatık geniş ve diğer oje fırçalarına göre biraz kısa.Uygulamada herhangi bir zorluk çıkarmıyor.
*Fırça izi bırakma sorunu yok.
*2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.
*Kuruma hızı da gayet iyi.
Kısacası renk olarak da yapı olarak da sevdiğim bir oje oldu.


Bu ojenin üzerine turuncuyla bir şeyler yapmak istedim ve en güzel şeklin bal kabağı olacağına karar verdim.Yapımı oldukça basit.İstediğiniz büyüklükte kalbimsi kabakları çizdikten sonra, daha koyu bir turuncuyla çizgiler çekilir.Yeşil saplar da yapılınca süslemeniz hazır:) 



Tam cadılar bayramına uygun bir manikürdü ama,cadılar bayramı geçtiği için ağız göz yapıp korkunçlaştırmadım bal kabağımı.










Benim oldukça sevimli bulduğum bu çalışma hakkında siz ne düşünüyorsunuz?Oje hakkındaki görüşlerinizi de yorumlarınıza eklemeyi unutmayın :)

Sevgiler.

16 yorum:

  1. çok güzel olmuş bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Senin nail artlara bayılıyorum. İnstagramda büyük bir keyifle izliyorum çalışmalarını:)

    YanıtlaSil
  3. hehe çok sempatik olmuş bu tam hallowen zamanı:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş renkler de tam uymuş :-))

    YanıtlaSil
  5. I love this sweet pumpkin nail art :)

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuuuş :) betty boop ojeye de ayrıca bayıldım sanki koleksiyonluk gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende ojeyi çok sevdim,teşkkürler canım:)

      Sil
  7. Cok güzel olmus. Betty Boop ojenin rengide cok güzelmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)