BU BLOGDA ARA

12 Kasım 2013 Salı

Avon Solutions BB Krem - Medium

Son zamanlarda yarışmalar konusunda biraz şanslıyım sanırım, Avon'un twitter üzerinden  #avonbbkrem hastag'i ile yaptığı yarışmanın kazananlarından biri de ben oldum:)


BB kremler hayatımıza girdi gireli, fondöteni hayatımdan çıkardım resmen.Zaten cilt kusurlarımı tamamen kapatma isteğim hiç bir zaman olmadı.O yüzden bb kremler benim için çok iyi ürünler.
Cildim çok gözenekli, çillerim ve sivilce izlerim var.Cildim çok ciddi kapatıcılık istiyor aslında ama ben cilt tonumu eşitleyen ve kusurları hafifleten bb kremleri yeterli buluyorum.Avon'un bb kremini de deneme fırsatı bulduğum için mutluyum:)


Yorumlarıma geçecek olursak;
*BB kremin rengi medium, bana biraz koyu.Light tonu gönderilmiş olsaydı tenime tam uyacaktı.
*Kapağını açtığımda ilk dikkatimi çeken parfüm kokusu oldu,ama koku daha sürülürken uçup gittiği için sorun teşkil etmiyor.
*Krem glowy bitişli,bu özelliğini çok sevdim.Cildi oldukça canlı gösteriyor.
*Kapatıcılığı azın birazcık üstünde. Gözeneklerimin görünürlüğünü oldukça hafifletti.Kusurlarımı kapatmadı ama onlarında görünürlüğünü hafifletti.Cilt rengini eşitlemekte de başarılı bir ürün.
*Benim karma/yağlı cildimde bir süre sonra parlama yaptı,pudrayla desteklemek gerekiyor. *Kremin nemlendirmesi iyi.
*15 spf kış ayları için yeterli, kışın BB krem kullanmaya devam edecekler için bu özelliğiyle de iyi bir ürün.




Renk tonu bana uygun olsaydı kullanabileceğim bir üründü.Bir yolunu bulup kullanılır hale getirmeye çalışacağım.Kışın giyilen boğazlı kazaklar falan ton farkını ortaya sermeyeceği için kullanabilirim sanırım:)


Siz bu ürünü kullandıysanız,sizin de yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgiler..

17 yorum:

  1. bende de aynı tonu var aynı şekilde bana da koyu geldi çok sık kullanmayı canım istemiyo o yüzden.. pudrayla felan bi şekilde kullanmaya çalışıyorum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kaderimiz aynı :) Sanırım hediye etcem birine:)

      Sil
  2. medium banada koyu geldi benden koyu olan birine verdim onda süper oldu daha açık ton kullanmamız gerek galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet light olanını alsak süper olur:)

      Sil
  3. ama gercekten avonun mediumu koyuymuş diğer mediumlara göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet gerçekten öyleymiş Gamzecim koyu ton desek yeri:)

      Sil
  4. Benim BB krem delisi olduğumu herkes bilir :)

    YanıtlaSil
  5. bende bu gün aldım avonun bb kremini benimki light tam uydu ama acayip parıltı var (yani sim küçük simcikler) bunu gidermek için ne yapmalıyım pudra sürsem birazda olsa kapar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça parlak bitişli bir krem.Işıltısından rahatsız olduysanız pudra geçerek matlaştırabilirsiniz, hem cildiniz yağlıysa onun sebep olacagı parlamayı da engellemiş olursunuz.

      Sil
  6. Ben14 yaşındayım yüzüm çok kızarıyor ve bu krem kızarıklık geçrrmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, renk tonu eşitsizliğinden bahsediyorsan gizlemene yardinci olur fakat 14 yas cildi bu tarz ürünlerle yormak için çok erken..Kullanmanı tavsiye etmek, bir cildiye uzmanina gorun istersen. Sevgiler..

      Sil
  7. Ben 14 yaşındayım yüzüm çok kızarıyor ve bu krem yü kızaklığını geçirirmi

    YanıtlaSil
  8. Bende ufak ufak sivilce uapti bu bb krem neden acaba 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle gec cevap verdigim icin ozur dilerim.Ciddi bir zaman sikntim ve unutkanlik problemim var şu siralar.Soruna gelince kimi urunlerin icerdigi bazi maddeler bazi ciltlerde reaksiyona sebep olabiliyor.İceriklerden hangisi dokundu bilmem mumkun degil fakat, urunu kullanmayi birakmalisin bence. Sevgiler..

      Sil
  9. Merhaba ben 17 yaşındayım yüzümde tek tük sivilce var birde tabikide lekeler sizce bu ürünü kullanmalımıyım yani sivilce artışı falan olur mu ???

    YanıtlaSil
  10. Işıltılı demiştiniz fakat ben bu urunun matini kullandım iki yıllık bi urun ve medium kullandım buğday unlu olduğum için yuzde yüz matti şimdi adı nutre bb olmuş sizde ışıltılı olduğunu soyluyorsunuz kararsız kaldım almak konusunda ve bb az kaldı bitti biticek matida isiltiliysa yani

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)