BU BLOGDA ARA

18 Kasım 2013 Pazartesi

Avon Nail Wear Pro & Geometric Desing

Avon'un Dynomo adlı bu gül kurusu-bordomsu simli ojesini 2 yıldan uzun bir zaman oldu.Oje tutkum o zamanlar fazla olmadığı için kardeşime hediye etmiştim, kullanmadığını öğrenince geri aldım :D


Minik gri simleri olan bu ojenin sürümü oldukça rahat.Fırça izi bırakmıyor, 2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı da oldukça iyi. Tırnaklarda gerçekten çok asil duran bir oje.


Nail art olarak geometrik desenleri tercih ettim.Üçgenleri kullandığım bu çalışmada önce gri Color Club Nail Art ojesiyle büyük üçgenler çizdim.Daha sonra da ince uçlu fırçayla siyah çizgileri yaptım.Gördüğünüz gibi oldukça basit, 2 elin tırnaklarına da yapılabilecek nitelikte.Kullanışlı bir çalışma.






Sonucu nasıl bulduğunuzu çok merak ediyorum, yorumlarınızı eksik etmeyin..

Sevgiler..


6 yorum:

  1. ben sonucu cok guzel buldum bebegim, özellikle dediğin gibiyapması acısından iki ele daha kolay gibi duruyor tabiki ben yinede böyle yapamam ama cok guzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler canımcım beğenmene çok sevindim. Çok kolay bir çalışma bi geliim izmire bir sürü yapcam bunlardan size :)

      Sil
  2. Bencede sonuç baya güzel canım,özellikle geometrik desenli bir kazak veya parçayla süper durur ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kokoşcum, düz siyahla da iyi gider;)

      Sil
  3. I love both the Avon polish and your nail art - super pretty!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)