BU BLOGDA ARA

29 Kasım 2013 Cuma

Avon Mega Effects Maskara - Blackest Black

Avon'un değişik tasarımlı maskarası Mega Effects'i sağır sultan bile duydu artık sanırım.Maskarayı deneyimleyince belki kenarda köşede kalmış,duymamış birileri vardır diye ben de yazayım dedim :)


Bildiğiniz maskaraların aksine geniş ve basık bir ambalajı var maskranın.Oldukça sevimli bence :) Kırmızı kısım kapak.Kapağı açınca kırmızı bir sapla karşılaşıyorsunuz.Siyah olan kısımdan çekip çıkarınca tarağı andıran maskara fırçası karşınızda..


Fırça uzunlu-kısalı plastik kıllardan oluşuyor.Fırçanın sapa bağlı olduğu kısım haricindeki kenarlarında bu kıllardan mevcut.Yanlarda kısa kıllar varken üstte daha uzun kıllar var.
Sapı 'oynar' özellikte.En rahat edeceğiniz konuma getirip kullanmanıza olanak sağlayan bir özellik bu.Ne konfor!
Ben düz tutarak kullandım.Bir çok kişinin zorlandığını okudum ama ben hiç zorlanmadım kullanırken.


Bendeki renk Blackest Black, oldukça koyu bir siyah.O çok ıslak his bırakan maskaralardan değil,bu özelliğini sevdim.Yapısı hafif ve üst üste uygulama yapmaya müsait.Maskara kirpiklere güzel hacim veriyor.Kirpikleri bir miktar uzatıp,kıvırıyor.Tek eksisi düzgün sürmezseniz kirpikleri birbirine yapıştırabiliyor.Çok aceleniz varsa başka bir maskara kullanın derim.
Zamanla kirpiklerde ağırlaşmıyor. Dökülme sorunu yok.Çıkarması da çok zor değil,ama çift fazlı göz makyaj temizleyici kullanmak gerekiyor.


Benim kirpiklerim  zaten uzun olduğu için tek kat uyguladım. Görseldeki görüntü makyajda bana yetiyor :)Bu arada alt kirpik diplerimdeki kalıntılar dökülme değil.Sürerken bir yandan kızım çekiştirdiği için fırçayı değdirdim.Temizlemeyi de es geçip fotoğrafladım :)



Ben bu maskarayı çok sevdim.Elimdeki milyon tane maskara biterse gene alabilirim.Sizin de bu maskara hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum.Paylaşın ^_^

Sevgiler..

...........................................................................................................

 Dermostil sponsorluğundaki,harika hediyelerle dolu blog çekilişime katılmadıysanız buradan buyrun;)


2 yorum:

  1. Surme acisindan zor bulsam da ben de begendim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç zorlanmadım :) İlginç ama güzel bir maskara ben de sevdim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)