BU BLOGDA ARA

21 Ekim 2013 Pazartesi

Wjcon Nail Lacquer - L131

Daha önce denemediğim ojeleri denemekten büyük keyif alıyorum.Bugün de daha önce hiç denemediğim bir markanın ojesiyle karşınızdayım:)


Markanın adı Wjcon taaa İtalyalardan gelip benim tırnaklarımı şenlendirdi.Ürün kodu L131.


Altın,haki,yeşil yansımaları olan ojenin yapısı gayet güzel.İçinde minik minik ışıltılar var, simli ojelerden biraz farklı ama genel olarak benzerler.
*Sürümü gayet kolay.
*İki katta tatmin edici kapatıcılığı sağlıyor ama üçüncü bir katı da sürmek isteyecekler olabilir.
*Kuruma hızı gayet ideal o yüzden üç kat sürmekte sıkıntı yaratmayacaktır.
*Fırça izi bırakmasını beklerdim ama hiç öyle bir sıkıntı yaşatmadı. 
*Bol simli görünmesine rağmen, pütürlü bir yüzey oluşturmuyor.




Ojenin iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz.Bu ojenin üzerine baskı yapmak istedim ama minik tospam uyandığı için vakit ayıramadım. bu taşları ekleyerek ojeyi biraz daha hareketlendirdim.




Bu ojeyi gerek yapısı gerekse görünümü ile çok sevdim.Sizin bu oje hakkındaki düşüncelerinizi de bekliyorum.

Sevgiler..

12 yorum:

  1. Güzel renk, bana biraz Pastel'i anımsattı, hem renk açısından hem de ambalaj açısından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ben de sevdim,sen söyleyince bana da öyle geldi :)

      Sil
  2. That's a pretty mani, that polish is really interesting!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, it is Maria! not brown,not gold but all of them and shimmer :D I love it so much :)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş canım.Maniküründe çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. manikürleriniz çok hoş renk seçimlerinize bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çoook teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil
  5. güzel
    çekilişime beklerim :)
    http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/10/ilk-cekilisim.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)