BU BLOGDA ARA

24 Ekim 2013 Perşembe

Sugar Skulls & Spider Webs - Nails for Halloween

Cadılar Bayramını kutlamıyor olabiliriz ama bu durum birbirinden güzel, temalı nail artları yapmama engel değil, değil mi?
Çok önceleri bir insatagram takipçime kuru kufalı bir çalışma yapacağıma söz vermiştim,çok uzun bir süre geçti üzerinden ama sözümü unutmadım ve fırsatı değerlendirdim :)


Tek başına kuru kafa yapmak istemedim tüm tırnaklarıma fazla olacaktı, hazır cadılar bayramı da gelmişken,örümcek ağlarını da serpiştirdim tırnaklarıma, bol korkunçlu tırnaklarım oldu :P
Yapımından kısaca bahsedeyim.Örümcek ağlarını ince uçlu fırçayla yaptım.Üç tane yayı birleşme yerleri denk gelecek şekilde iki sıra çizdim.Ortalarından da uzunca bir çizgi çekince bu kısım tamamdır!
Kuru kafaların gözlerini,burnunu ve dişlerini noktalama aletleriyle yaptım. Gözlerini çiçek gibi rengerank süsledim, biraz sevimlilik kattı :) Dişleri için, önce orta boy noktalama aletiyle bitişik siyah noktalar koydum,sonra onun bir küçüğüyle beyaz noktaları yaptım.Birleşme yerlerine de ince uçlu fırçayla siyah çizgiler çektim.Oldu bitti :)



Anlatınca çok uzun gelse de, çok basit bir süsleme.Tamamı 10 dakika sürüyor..



Ben sonucu korkunçtan öte sevimli buldum, çok da sevdim,ya siz?

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Aww, this is sweet, well done Gonca :)

    YanıtlaSil
  2. That's very pretty :) Great :)

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
  3. Olsun ya en azından cadılar bayramı için bir tasarım yapmak isteyen yabancı arkadaşlar google yazdığında seninkini görüp hayran kalacaklar canım :) ) Tabikide çok korkunç ama bir okadarda şeker olmuş :-**
    öpüyoruum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Çok tatlısın heee :) Çok teşekkür ederim,ben de öpüyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)