BU BLOGDA ARA

1 Ekim 2013 Salı

Stone Marble Nail Art

Water Marble Nail Art'ı daha önceleri duymuşsunuzdur sanırım.Ben de bir kaç kere denemiş çok da başarılı olamamıştım açıkçası. Back link verip rezil olmak istemezdim ama merak edenler şuraya bakabilir :)


Suda oje yapma işine çoook uzun bir ara vermiştim.Bir kere daha yapmaya yeltendim.Bu sefer ebru sanatı değil tırnaklarıma mermer görünümü vermeye çalıştım.
Gri bir ojeyle yapılsa daha iyi olabilirdi ama gri ojem yokmuş hiç, ne ayıp! 
Çalışmanın yapımı biraz uğraştırıyor.Kısaca bahsedeyim;
Ojeyi suya damlatıyoruz.Yayıldıktan sonra bir damla daha,sonra bir damla daha.3 kez damlatmak yeterli.Sonra bir saç spreyini alıyoruz, pıssst sıkıyoruz damlattığımız ojenin üzerine.Oje örümcek ağı gibi dağılıyor, sonra beyaz oje sürülmüş tırnakları şekillerin üzerine dokunduruyoruz.10 saniye kadar bekletip, etraftaki ojeleri kürdanla alıp elimizi sudan çıkarıyoruz. Tataaa, mermer yüzeyi oluşmuş bile!


Ben koyulu, açıklı, küçük,büyük her şekilde yaptım tırnaklarıma.Siz hangisini beğenirseniz o şekilde yapın.Şekiller sıktığınız sprey miktarına göre oluşuyor.Daha koyu ve kalın isterseniz az, çok parçalı ve ince isterseniz çok sprey sıkmanız gerekiyor. Benim tercihimi sorarsanız orta parmak tırnağımdaki hali,en çok onu beğendim.



Biraz meşakkatli ama keyifli bir çalışma oldu benim için.Ortaya çıkan sonucu da ben sevdim, ya siz?

Sevgiler..

22 yorum:

  1. Oh this is absolutely gorgeous - super pretty!

    YanıtlaSil
  2. çok başarılı olmuş ben de bir türlü yapamamıştım bu işi ama yeniden deneyebilirim şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, deneyince sonucu bizimle paylaş emi :)

      Sil
  3. Gerçekten güzel olmuş çok beğendim :) bir önceki de çok nefis ayrıca ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,Denizcim, bir önceki için aynı fikirde değilim :)

      Sil
  4. Çok başarılı olmuş gerçekten. Yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabi :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Ben her yere bulaştırıyorum, yapamıyorum bir türlü.. Çok güzel olmuş, ben de orta parmaktaki görüntüyü daha iyi buldum :) önceki de yeterince iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz uğraştırıcı ve sağı solu batıran bi iş :D Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. çok beğendim, ellerine sağlık :)
    flormar ojenin numarası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :)
      370 numaralı oje bu :)

      Sil
  7. Farklı ve güzel olmuş aynen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Kermy'im <3

      Sil
  8. çok güzel olmuş bende bir kaç kere yapmıştım çok uğraştırıcı gerçekten ama sonuç mükemmel.. :) ellerine sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapması zor ama sonuç gerçekten keyifli ve tatmin edici :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)