BU BLOGDA ARA

17 Ekim 2013 Perşembe

Nuxe Paris Réve de Miel Lip Moısturizing Stick/ Nemlendirici Dudak Stiği

Kışa geldi, hoş geldi! Artık dudaklar iflah olmaz, çatır çatır çatlar.Yazın dudak nemlendirici stikleri çok aramasamda kışın vazgeçilmezlerim oluyorlar.Evin her köşesinde,çantamda mutlaka birer tane dudak nemlendiricisi bulunur.


Nuxe'un dudak nemlendirici stiği de nemlendirici ailemin yeni üyesi.Diğerlerini merak ediyorsanız biri klasik Nivea markasına ait, bir diğeri Roc ve sonuncusu Doa Shea Butter. (Yazıları için markalara tıklayabilirsiniz.)

Nuxe'un bu stiği diğerlerini biraz geride bırakacak gibi duruyor.Aldığımdan beri diğerlerine elim pek gitmez oldu.Ürün hakkında şunları söyleyebilirim;

*Sarımtırak renkte ve balmumu kıvamında,yumuşak değil.
*Sürüldüğünde dudakta, çatlaklar ve çizgiler arasında ürün kalıntısı bırakmıyor,sadece nemini bırakıyor.
*Yağlı his bırakmıyor.Ağırlık yapmıyor.
*Nemlendirmesi gayet iyi, ve yeterli.
*Ağırlık yapmadığı için istenildiği kadar uygulanabilir.


*Dudağa renk vermiyor,çok fazla parlaklık da verdiği söylenemez.
*İçerisindeki bal ürüne hafif güzel bir tat katmış.
*Ürünün kokusu da gayet hafif ve güzel.Kesinlikle rahatsız etmiyor.
*Çok kuru ve çatlak dudaklara da -uygulama miktarı arttırılarak - yeterli nem vereceğini düşünüyorum.



Bir dudak nemlendiricisinde olması gereken tüm özellikleri barındıran bir ürün.Çok sevdiğimi söyleyebilirim.
Ürün 4 gr ve çeşitli yerlerde 18-24 lira arasında bir fiyata satılıyor.Siz de herhangi bir online siteden veya eczanelerden temin edebilirsiniz.Ya da benim gibi müthiş bir indirimle, 7.75 TL'ye şuradan alabilirsiniz..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Elimde o kadar cok balm varki bide bunu listeye eklemem hic iyi olmadi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy seni masrafa sokmus olacağım ama güzel bir ürün :)

      Sil
  2. Benim hesap tam, evin her yerine ve çanta değiştirme ihtimaline karşı unuturum diye tüm çantalara birer balm serpiştiriyorum. Yoksa bu kışı sağlam atlatamayız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış cok fena hić sevmem! Hem çatlak dudak çatlak el ve çatlak topuklar korkulu rüyam :D

      Sil
  3. Nuxe olan her şeyi sevebilme kapasitem var :) Birde lipbalm konusunda hatrı sayılır bir koleksiyonu olan biri olarak iyi seçim derim ben buna :)
    Kavanoz olan formu dene bence asıl olan ona aşık olursun bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nuxe bagimlisi olma yolunda ilerliyorum :) Senim beğendigin bir urunse hakkaten iyi secimdir kavanozdakini indirimli denk getirip almam lazim ozaman.listeye bi eleman daha eklendi yuppi :D

      Sil
  4. Kışın böyle bir ürün şart mutlaka,bende geçen seneden kalan nivealarımı bitiricem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda elde ayni isi goren urunler varken yenisini almamak lazim tabi dayanabilirsek,sen onlari bitir tabi guzel fikir :)

      Sil
  5. La roche possay in dudak kremini kullanmış mıydın? Nuxe daha iyi midir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lrp'ninkini kullanmadim maalesef,ama bu beni tatmin eden bir urun :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)