BU BLOGDA ARA

18 Ekim 2013 Cuma

Nehir's Animals # 1 - Cute Cow Nail Art

Kızım hayvanları çok seviyor.İlk öğrendiği kelimeler mooo,mivv,cik oldu zaten :) Ona aldığımız çiftlik oyunundaki hayvanlardan esinlenerek beş günlük bi yazı dizisi yapmaya karar verdim.Yazıların adı o yüzden Nehir'in Hayvanları :) Belki ilerde bunlara bakıp annecim neler yapmış der :):)


İlk olarak en sevdiğimiz hayvanla başlayayım istedim.Bu sevimli inekle yani. Oje olarak beyaz,siyah ve açık pembe, alet olarak da noktalama aleti ve ince uçlu fırça kullandım.


Sadece bir tırnağıma ineğin suratını diğer tırnaklarıma da beneklerini yaptım. Figürü tam tutturamadım için içime sinmemişti ama bu neye benziyor diye sorduğum kişilerden inek cevabını alınca paylaşmaya karar verdim.Yapımı çok basit görüldüğü gibi sol elinize bu çalışmayı yapıp,diğer elinize de sadece benekleri koyarak kolaylıkla kullanabilirsiniz.




Uzun zamandır figür çalışmıyordum,bunu yaparken çok eğlendim. Ortaya çıkan neşeli sonuçtan da memnun kaldım, siz nasıl buldunuz?

Sevgiler..

20 yorum:

  1. Çok tatlı bir inek olmuş :)
    Kızının adı Nehir mi? Benimle adaş sayılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canim :) evet kuzumun adi nehir bencede adassiniz :)

      Sil
  2. çok güzel, çok sevimli olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Yeriim yedim hatta haam ! yine çok çok beğendim ^^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi :) beğenmene çok sevindim ♡♡

      Sil
  4. LOL that really is cute nail art, and the cow is eating grass too :)

    YanıtlaSil
  5. inekleri hep sevimli bulmuşumdur bayıldım bunaaa=)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim ben bunu. Yazı dizin de çok sevimli olmuş. Eminim bir gün kızın severek bakar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim canim, umuyorum tontise guzel bir ani birakiyorumdur :)

      Sil
  7. oyyyşş ne tatlı olmuş kızın da bayılmıştır:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ćok tesekkurler canim :) anne beey diyo,tirnagimi ona vercekmisim :)

      Sil
  8. ayyy ne şeker yaa :)) çok güzel olmuş:)) hemen yapmalıyım :))

    YanıtlaSil
  9. ayy ya çok şeker :)) hemen bende yapmalıyım:)) ama bu kadar güzel olurmu bilemem :)) ^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)