BU BLOGDA ARA

4 Ekim 2013 Cuma

Max Factor Max Effect Nail Polish- Hot Pink & Yellow Stripes

Max Factor'un rujlarından başka hiç bir ürününü kullanmadım.Ojelerini varlığından haberim bile yoktu.Çok uzun zaman yaptığım bir alışveriş sonrasında, Max Factor oje hediye edilene kadar.
Oje epeyce zamandır sürülmeyi bekliyor,bi kere sürdüm fotoğraflama fırsatı bulamamıştım.Kısmet bu güneymiş :)


Elimdeki mini minnacık bir şişe,aslında keşke tüm ojeleri bu boyutta yapsalar.Gelelim ojeyle ilgili düşüncelerime,
*Rengin adı Hot Pink.Çok gösterişli, tabiri caizse 'cart' bir renk.
*İçinde mor, gümüş yansımaları var.Işıkta hafif renk değiştiriyor,fotoğrafta da mor yansımalar belli oluyor.
Yapı olarak gayet başarılı, sürümü zahmetsiz.Ama fırça izi bırakmaya yatkın,biraz dikkat istiyor.
*Fırçası standart fırça,bi esprisi yok.
*Kapatıcılık olarak biraz zayıf,hani şu rengi cılız olan ojelerden.Ama iki katta o görüntüsüyle bile tatmin edici.
*Kuruma hızına 'muhteşem' desem abartmış olmam.Çok çabuk kuruyor.





Ojenin üzerine yaptığım çalışmaya gelirsem.Hani şu bozulan,sakız gibi sünen sizi sinir eden ojeleriniz var ya, vakit onları değerlendirme vakti.
Ojeyi bir yere damlatın, bozuk ojelerle pek beklemeye gerek kalmıyor ama,normal ojeyle yapacaksanız bolca damlatıp 8-10 dk. kadar bekletmeniz gerekiyor.Kürdanı ojeye batırıp çektiğinizde,oje iplik gibi uzuyorsa çalışmaya başlayabilirsiniz demektir.Kürdanı ojenin içine daldırıp, tırnaklarınızın üzerinde istediğiniz yönde gezdirin.Kenarlara bulaşanları temizledikten sonra top coat uygulayınca, tamamdır!
Biraz pütürlü bir yüzey oluşuyor ama simli ojelerle aşk yaşayan kadınlar farketmeyecektir bile, o kadarcık yani :)




Max Factor ojeyi sevdim.burada satılıyor mu fiyatı nedir bilmiyorum ama sonuç itibariyle güzel bir oje!

Ojeyi de, bozuk ojelerinizi kıymete bindirecek bu çalışmayı da beğenmişsinizdir umarım :)

Sevgiler..

13 yorum:

  1. rengi çok şekermiş hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Begümcüm :)

      Sil
  3. What a gorgeous fuchsia polish, I love this shade - and it's so pretty with the sugar spun on it too :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria:) You're so kind as always:)

      Sil
  4. Ben 5 TL'ye aynı ojeyi ufak bir dükkandan almıştım, sonra ojenin yazısına gelen bir yorumda Ankara'da Tunalı'da da bir sepet içinde bulunduğunu yazmış. Demek ki Türkiye geneline oje yayılmış durumda :D Manikürünü ise çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bulursam beğendiğim renkler olursa alırım :) Beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  5. Benim de o şekilde sinir bozan ojelerim var,bu şekilde değerlendirmek güzel fikir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) işine yaramasına sevindim :) Sevgiler..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. :D hiç o açıdan bakmamıştım :D

      Sil
  7. rica ederim ne demek pembe ve kırmızı tonlarını çok güzel buluyorum ben oje olarak, yakışmış gerçekten :) bana da beklerim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)