BU BLOGDA ARA

3 Ekim 2013 Perşembe

Mather Father Gentleman! (Nail Art)

Aslında bugünün yazısı bambaşka birşeydi ama bu çalışmayı yapınca sıcağı sıcağına yayınlamak istedim.
PSY'yi Gangnam Style (nail art çalışması için tık tık )  ile tanıyıp çok sevdim ben, sadece ben değil kızım da çok sevdi. Evde üç öğün, ikişer kereden dinleyince böyle bir nail art çalışması yapmamak imkansız gibi bir şeydi zaten:)


Gentleman klibinde çeşit çeşit,birbirinden şık ceketler giymiş hınzır :)Ben de sayesinde rengarenk tırnaklara sahip oldum.


Gördüğünüz her şeyi tırnaklarıma ince uçlu fırçalarımla resmettim.Bazı çizgiler çok başarılı olmadı ama ceketlerin çoğunu yapmayı becerdim sanki ;)








Umarım rengarenk,podyum gibi tırnaklarımı sevmişsinizdir..

He unutmadan bu keyifli şarkının  klibini izlemeyenler için de bir iyilik yapayım :)



Sevgiler.

12 yorum:

  1. Aww, that's a totally cool mani, love it :)

    YanıtlaSil
  2. OĞlum gangnam delisi.. günde kaç defa dinliyoruz bilmiyorum..kriz anında en güzel dikkat dağıtmamız gangnamdır :)
    tırnaklar harika :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,aynı kaderi paylaşıyoruz desenize :)

      Sil
  3. Bir papyonlu tırnak gördüm sankiiii :) Çok şeker olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet evet işte ondan :) Çok teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)