BU BLOGDA ARA

26 Ekim 2013 Cumartesi

Lila Kutu Ekim 2013 Keşif Kutusu

Lila Kutu Ekim Keşif Kutusu da elime ulaştı.İlk açtığımda kutuyu sever gibi oldum ama geçen ayın kutusuyla karşılaştırıldığımda çok boş bir kutu olduğunu fark ettim. Verdiğim 19 TL'yi hak eden bir kutu ama benim beklentilerimi karşılamadı maalesef.


Kutunun sunumu gene her zamanki gibi harika.Sonbahar yapraklarını temsil ettiğini düşündüğüm bir kart çıktı içinden, çerçeveleyip duvara asmak istiyorum.Çok beğendim :)



Kutunun içinden çıkan ürünlere gelecek olursam;

Shui Tu-Silky Foot/Ayak Derisi Soyucu Maske ( orjinal boy-59 TL); Adını ilk defa duyduğum bir ürün.Yumuşak ve pürüzsüz ayaklar vaad ediyor.Denemekten hoşlanacağım ve eğer vaadini gerçekleştirirse işime de yarayacak bir ürün.

Nyx Doll Eye Maskara/Black Volume (orjinal boy-45 TL) Bu marka bildiğim kadarıyla Douglasda satılıyor.Daha önce hiç bir ürününü denememiştim.Çok fazla maskaram olduğu için pek sevinemedim ama, yeni bir markanın ürününü deneyeceğim için üzülmedim de :)

Cyrene Lavanta-Nane Şampuan + Saç Kremi (25 ml ); 200 ml'lik fiyatları 29 TL olan ürünleri çok da merak ettiğimi söyleyemem ama saç ürünlerini denemeyi seviyorum kenara ayırdım.

Natura House/ Pura Natura Yüz Temizleme Jeli (25 ml); 300 ml'lik fiyatı 30 TL. Yüz temizleme ürünlerini denemeyi seviyorum,bu ürünün çıkmasına çok sevindim.Memnun kalırsam temiz içeriğiyle ve uygun fiyatıyla kesinlikle tercihim olacaktır.

Nuhi Erkek Edt Testerı ve Pastel Bayan Edt Testerı ; bu minnak ürünler  bi kenerda uzunca bi süre bekleyecek.


Ekim Keşif Kutusu bu şekildeydi.Pek beğenmedim bu kutuyu ama bi daha ki ayın kutusunu da almayacak değilim.Uygun fiyata yeni ürünler keşfetmek çok heyecanlı o yüzden kutuları almaya devam:)

Sizin kutu hakkındaki düşünceleriniz neler,beğendiniz mi?

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Bu Lila Kutuları çok sevdiim yaa =) ♥ Güle güle kullaaan..

    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, hem sürpriz ürünler, hem temiz içerikler hemde uygun fiyata :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Vallahi açiim mi açmiim mi bilemedim,çok rimelim var :/

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)