BU BLOGDA ARA

22 Ekim 2013 Salı

La Biosthetique Paris Belavance Tender Blush/Allık- 23 Burned Red

Belavance markası hakkında hiç bir fikrim yoktu, hatta adını bile duymamıştım. Dermoeczane.net'i keşfetmemle, markanın da ilk kez adını duymuş oldum.Ürünlerin %50'den fazla bir indirimdeyken bile fiyatı yüksek olunca, pahalı ürün iyidir mantığını çalıştırıp bir kaç ürüne göz koydum.
Dudak kalemleri, göz kalemleri bir tane far kalem bir de allık aldım.Kalemleri çifter çifter aldım çünkü birer tanesi hediye olacak.


En önce allığı kullanmaya başladım.Allık en çok sevdiğim renkli kozmetiktir :)


Allığın ambalajı şahane! Çok kaliteli,sağlam ve şık! Daha kapağını açmadan 10 puan verdiriyor kendine :)



Kapağı açtığınızda minik bir fırça ve ayna sizi karşılıyor.Fırça çok kullanışlı değil ama hiç yoktan iyidir, zorda kalındığında kullanılabilir.Allığın üzerinde kalınca bir jelatin var,koruma amaçlı kullanılmış.Kapağı açtığınızda da karşılaştığınız manzara gayet tatmin edici.




Allıkla ilgili yorumlarıma gelecek olursak;
*Bir tarafı şeftali-pembe, diğer tarafı kiremit-pembe renkte iki bölümden oluşuyor.
*Pudramsı yapıda ve yumuşak dokulu.
*Pigmentasyonu oldukça iyi. İyi bir fırçayla dikkatli uygulamakta fayda var.
*İçinde minik ışıltıları var ama yanaklara çok fazla ışıltı vermiyor ve doğal, canlı görünüm sağlıyor.
*Kalıcılığı ortanın üzerinde.Biraz yoğun uygularsanız tüm günü tazelemeden geçirebilirsiniz.
*Tozutma problemi yok denecek kadar az.Zaten fırçaya kolayca geldiğinden, allığın üzerinde uzunca bir gezintiye gerek duyulmuyor :D O yüzden uçuşan tozlarla muhatap olmaya gerek kalmıyor.

Beyaz ışık

 Gün ışığı ( yağmurlu bir güne denk geldi:/ )


Üç ayrı tonu da sade ve canlı bir makyajda kullanılabilecek cinsten.Ben daha çok karışmış halini kullanmayı seviyorum.Ama tüm tonları ayrı ayrı sevdim :)


Yanağımda karışmış hali var.Yakın çekim yapacak kimseyi bulamadım, az da olsa yanağımdaki duruşunu gösterebilecek bu fotoğrafı ekleyeyim dedim, idare eder ama dimi:)

Allık 4.5 gr ve %60 indirim ile 37 lira gibi bir fiyata şuradan aldım. İndirimsiz fiyatıyla almak çok mantıklı değil ama, bir allıkta üç renk seçeneği sunması ve performans açısından da tatmin edici olduğu için bu fiyata alınabilir.

Allık hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. renk çok güzel resim de çok hoş çıkmış :-))

    YanıtlaSil
  2. Renklerini çok beğendim! Fotoğrafın da çok tatlı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler gerçekten güzel :) hihi çok teşekkürler :)

      Sil
  3. kesinlikle iyi bir cesaret ben bilmediğim bir markayı alamazdım :) çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş manyaklığımın olduğu dönemlere denk geldi,bi cesaret aldım da kötü çıksa ne yapardım bilmiyorum :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. renkler güzel
    çekilişime beklerim :)
    http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/10/ilk-cekilisim.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)