BU BLOGDA ARA

6 Ekim 2013 Pazar

Kiss Newyork Brush On Lipgloss - Dazzling Gold

Kiss Newyork markasını daha önce duymuş ama hiç bir ürününü kullanmamıştım. Dermoeczane.net alışverişimden markaya ait bir lipgloss çıkınca deneme fırsatı buldum.


Aslında Lipglosslar çok fazla sevdiğim dudak ürünleri değildirler.Çoğu yapış yapış oluyor çünkü.Bu glossuda çok büyük umutlarla denemedim ama sonuca bayıldım diyebilirim.
Marka ürün açıklamasını şu şekilde yapmış;


İçeriği; Vitamin E, Seramid, Jojoba Yaği, Menthol 
Nemlendirici özelliğe sahiptir.
Mentolden dolayı sürüldüğünde hafif yanma, sızı oluşturur.
Dudaklardaki ince çizgileri doldurur ve kırışıklık oluşumunu önler.



*Dazzling Gold şeffaf,içinde altın simleri olan bir gloss.
*Ürün yumuşak ambalaj içinde, fırçalı aplikatörü var.Fırçasının sık kıllı ve derli toplu.Ambalajın içine sokarken ayrılan bir kaç kıl haricinde sorunsuz.
*Glossun yapısı oldukça yoğun.
*Yapış yapış his bırakmıyor ama ilk sürüldüğünde dudakta oldukça yoğun hissediliyor.
*Jel gibi dudağı kaplıyor,dudak çizgilerine dolma yapmıyor.
*Nemlendirmesi oldukça iyi ve uzun süreli.
*İçerdiği mentolün ferahlatıcı bir etkisi var.Dudaklarda ilk anda yanma yapıyor ama yaklaşık 5dk.sonra yanma hissi geçiyor.
*Benim elimdeki şeffaf olduğu için renk vermiyor ama çok güzel,doğal bir ışıltısı var. Rujların üzerine çok yakışacağı kanaatindeyim.
*Dudakları olduğundan daha dolgun gösteriyor ve biraz da seksilik kattığı bir gerçek :)



Ürünün performansından gerçekten memnun kaldım.Bunu evde nemlendirici özelliğinden yararlanmak ve kendimi iyi hissetmek için sürekli süreceğim. Rujların üzerine ışıltı katmak için de kullanmayı düşünüyorum.Pembe renkli olanını da günlük makyajlarla kullanmak üzere alacağım.Biliyorsunuz dudak ürünlerinde pembeden yanayım :)
Siz de ürünü denemek isterseniz şu linkten glosslara ve markanın diğer ürünlerine göz atabilir,indirimli alışveriş yapabilirsiniz.

Bu ürünü deneyenlerin de yorumlarını bekliyorum.
Sevgiler..


7 yorum:

  1. Bende daha once hic bu markanin urununu denememistim . Dermoeczane.net alisverisimde bana de gonderilmisti . Kullandigimda gercekten cok hosuma gitti ben dudak urunlerinde ozellikle menthollu urunler kullanmayi tercih ediyorum cunku . Yapisi da gercekten yapis yapis degil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiğim bir ürün oldu,nemlendirme özelliği çok iyi özellikle.

      Sil
  2. süper olmuş goncişkooom!dudaklara bak <3 <3 <3 masrafa gircem sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim masrafa sokmak istemezdim ama al valla süpermiş :)

      Sil
  3. Hiç duymamıştım. Ama çok güzel durduğu ortada! :)

    YanıtlaSil
  4. Gonca'cıgım
    Blogumda seni bekleyen bir mim var :)

    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/10/mimlendim-blogger-bulusmas.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)