BU BLOGDA ARA

8 Ekim 2013 Salı

John Frieda Luxurious Volume Hair Sprey / Hacim Veren Saç Spreyi

John Frieda ürünlerine nedense hiç ilgi duymuyorum.Fiyatları da biraz pahalı,deneme isteği de uyandırmadığından bu markayla ilgili hiç bir fikrim yoktu.
Geçenlerde Dermoeczane.net'ten yaptığım alışverişten bahsetmiştim.İşte o zaman sepetimi doldurmuş alışverişimi tamamlayacakken -şeytan demicem- bişiler dürttü bir de John Frieda ürünlerinin olduğu kısma şöyle bir göz attım.Ürünler %55 indirimli olunca,hacim veren bu spreyi ekledim alışverişime.


Saçlarımla hiç barışık değilim çünkü saçlarım çok ince telli ve sönük.Önceden kıvırcık olan saçlarım zamanla işlem görmekten garip bir hal alınca da tadından yenmez oldu :( Gerçi saçlarımın tepesi hiç bir zaman hacimli olmadı, -ne denediysem de- tepemden kulaklarımın hizasına kadar neredeyse kafama yapışık ondan sonrası da kabarık durur. Düşünün nasıl  kabus bir görüntü :/ 



John Frieda'nın bu ürününü de denerken pek umutsuzdum ama sonuç başarılı oldu.Banyodan sonra nemi havluyla alınmış saçlarıma, kutuyu çalkalayıp diplerden başlayarak uçlara doğru -çok yakından olmayacak şekilde- püskürtüyorum. Daha sonra başımı öne eğerek saçlarımı kurutuyorum.Sonuç dipten uca hacimli saçlar! Etkisi de 2 gün sürüyor.Zaten iki günde bir de saçlarımı yıkadığım için benim için harika zaman dilimi :)

Ürünün genel özelliklerinden bahsedecek olursam;

*Ürünün kokusu oldukça güzel.
*Ürün vücut spreyi kıvamında.Saç diplerine daha fazla uygulandığı için saç diplerini biraz sertleştiriyor ama elinizle dokunmadığınız sürece o sertlik hissedilmiyor.Tamamen doğal bir görüntü veriyor yani.
*Saçlar kurutulduktan sonra, saça istediğiniz şekli verebilme ve hafif, şekillendirici başka bir ürün kullanma olanağı sağlıyor.Ben saçlarımın spreyledikten sonraki doğal halini sevdiğim için herhangi bir işlem yapmıyorum.
*Saç diplerine de fazlasıyla temas etmesine rağmen herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim. Benim böyle ürünlerle ilgili sıkıntım saç derisinde kaşıntı, böyle bir durumla karşılaşmadığım içinde ekstra mutluyum.

Ürünle ilgili belirtmeden geçemeyeceğim bir püf noktası var.Kullandıktan sonra saçlarınızı saç kurutma makinesiyle kuruttuğunuzda hacim vermesi gayet iyi,ama saçlarınızı kendi halinde kurumaya bırakırsanız hacim verme oranı azalıyor.




Sonuç olarak bu ürünün saçlarıma verdiği doğal hacmi ben çok sevdim.Hatta 125 ml'lik bu minik mucizeyi Dermoeczane.net'ten sipariş ederek, yedeklerdim bile :) Siz de bu ürüne ve diğer John Frieda ürünlerine  şu linkten bakabilir ve istediğinize %55 gibi harika bir indirimle sahip olabilirsiniz.
Yada dilerseniz Watsons'dan temin edebilirsiniz.

Ürünle ilgili yorumlarınızı bekliyorum ^_^

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Benimde saçlarım ince ve hacimsiz yazı içi teşekkürler bende bir deneyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımım dokunduysa ne mutlu :)

      Sil
  2. Siteye girdim ama bu ürün temin edilemiyor şu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben ikinciyi de aldım, şansına kalmamamış :(

      Sil
  3. Siteye baktım phyto saç ürünleri çok uygun fiyatlı. Almak lazım:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım :) Phyto ben de almak istiyorum da kendimi zor tutuyorum :)

      Sil
  4. Saçlarım uzunken bende çok sık bu spreyi kullanırdım :) Şimdi yarım şişesi öyle duruyor :) Biraz daha uzasın saçlarım şekil vermeye başlayım yine baş tacım olacak :) Bi ara bende yazsını yazacağım :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu biraz önce keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)