BU BLOGDA ARA

14 Ekim 2013 Pazartesi

Inspired by Fashion (Nails Like Dress ) # 3

Sadece beğendiğim elbiseleri değil modayla ilgili her şeyi yapmaya karar verdim. O yüzden serinin adını Inspired by Fashion olarak değiştirdim:)

Daha önce şurada bahsettiğim stone marble nail art tekniğinden faydalanarak beğendiğim bir kıyafeti tırnaklarıma yansıtmaya çalıştım.


Aslında yaptığım diğer çalışmadan çok farklı olmadı, ama bu daha kalabalık ağlara sahip bir çalışma oldu.Orada saç spreyi kullanmıştım bunda vücut spreyi kullandım.Sonuç daha tatmin edici oldu.Ve ağları elde etmem daha kolay oldu.





Aslında water marble yapmanın en kolay yolu bu.Diğer türlü çiçekler vs.ler yapmak hem çok zor, hem de çok uğraştırıyor.Bu teknikle oldukça gösterişli tırnaklar elde edilinebiliyor Ben bu tekniği çok sevdim açıkçası, çok da uygulayacağım gibi görünüyor :):)

Peki siz bu çalışma hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı eksik etmeyin :)



Sevgiler..

13 yorum:

  1. canımm çok yakışmış bende denedim geçenlerde kolonya ile ama olmadı pek :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler begümcüm, kolonya dağıtmıyor ben de denedim. Vücut spreyleri daha uygun.

      Sil
  2. Ben öncekini de çok beğenmiştim, buna da bayıldım:)
    Pek becerikli değilim ama yeniden denemek için istek uyandırdı:))
    Biraz pratik yapayım, zamanla iyileşir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur dene biraz sağ sol batıyo ilk başlarda onu hesaba kat :)

      Sil
  3. That's a perfect match for that outfit - well done!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I am glad you love it :)

      Sil
  4. beautiful manicure <3
    https://www.facebook.com/pages/Judit-Nails/246464412168805

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ben, çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkûr ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. denemek istiyorum ama başaramam diye korkuyorum :( parfümle yapsak nasıl olur acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç denemeden sonra yapabileceğinden eminim canım:) Parfüm de denedim ama vücut spreyi kadar iyi dağıtmıyor :/ Vücut spreyi yada saç spreyi daha uygun.Kolonya da dağıtmıyor aklından geçiriyorsan deneme ;)

      Sil
    2. geçirmedim de değil cidden :D iyisi mi ben saç spreyimle denememi yapayım :)) Asetonum az kalmış bol asetona ihtiyacım olacak o yüzden çıkıp aseton alıp öyle yapmalıyım denememi :))

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)