BU BLOGDA ARA

31 Ekim 2013 Perşembe

Inspired by Fashion #4 - Dots

Yeni bağımlılığımdan daha önce bahsetmiştim.Nerede güzel bir elbise görsem nail art çalışması olarak görüyorum resmen :)


Bu çalışma oldukça basit.Daha önce bir kez daha yapıp instagramda paylaşmıştım.İlk denemede çok başarılı olamamıştım.İkinci bir çalışma daha yaptım ve ortadaki gri taşları ekledim.Sonuç çok daha başarılı oldu.
Bu çalışma için ince uçlu bir fırça, kürdan ve noktalama aleti kullandım.Yapımını ayrıca anlatmayacağım göründüğü kadar basit :):)




Fotoğraflarda çok şahane bir süsleme gibi görünmüyor ama tırnaklar gerçekte çok zarif görünüyor.Benim severek kullandığım bir manikür oldu.Siz ne dersiniz?


Bu da tırnaklarıma yansıtmaya çalıştığım elbise.Sonuç hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. That is so supper elegant and pretty :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Elbise de süpermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim,elbise yakiyo :)

      Sil
  3. ellerine sağlık cok guzel olmuşlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)