BU BLOGDA ARA

15 Ekim 2013 Salı

Gratis ve Watsons'tan Payıma Düşenler

Gratis ve Watsons'un bayram indirimi döneminde İzmit'te olacağım için kendimi bir ön hazırlık kursuna soktum.Neleri merak ettiğimi gözden geçirdim, ve kendime kısacık bir liste hazırladım.Zira online alışverişin dibine vurdum,kendimi frenlemem gerekiyordu.İlerleyen günlerde sizi Belavance markasıyla tanıştıracağım :)


İzmit'e ayağımı basar basmaz, soluğu eve çok yakın olan Watsons'ta aldım.Çok boş ve rahatça gezilebilecek durumdaydı, ona rağmen bu kadarcık şeyle çıkma başarısını gösterdim. 
Garnier göz çeveresi bb'sini çok merak ediyordum 7 TL gibi bir fiyata alıp deneme fırsatı buldum,iyi oldu.
Maybelline Master Drama göz kaleminin yeşilini almayı aklıma geçen bayram indiriminde koymuştum,aldım gitti.Kalem yumuşacık ve acayip renk veriyor.9 TL.
Ve asıl istediğim Loreal Caresse rujdu,geçen bayram Gratis'ten çok yüklü bir alışveriş yaptığım için almayı ertelemiştim bu indirimde Dating Coral rengini aldım. 15 TL.

Ürünlerin swatchları bu şekilde.Ön gösterim olsun :)

Gratis'e gittiğimde Balm Standı dolu doluydu.ama hiç birşey almadım.Almak istediğim 3-4 şeyi aldım çıktım.Ama bu yazıyı yazarken aydınlatıcı almadığım için çok pişman olduğumu hissettim resmen,artık yılbaşı indirimine denk getiririm napalım..


Essence ürünlerinde indirim yoktu.Üç parça şey aldım.
Essence Allık Fırçası 10 TL neden aldığımı inanın bilmiyorum :)
Essence Peel of Base Coat 7.90 TL gibi bişeydi
Tahta tırnak eti itici 5TL


Birde bu boş kapları aldım.Asıl amacım sadece boş küçük kapları almaktı.Lila kutudan yada online alışverişlerden gelen numune kremleri koymak için çok gereklilerdi.Bu seti görünce şişelerde lazım olabilir diye bunu tercih ettim.Fiyatı 7 TL idi, indirim varmıydı bilmiyorum.

Ufacık bi alışverişle bu indirimi atlattığım için çok mutluyum.Siz neler aldınız? Umarım siz de küçük sıyrıklarla atlatmışsınızdır :)

Mutlu Bayramlar..
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım ,iyi bayramlaaarın olsun sana ve sevdiklerine şeker gibi günler dilerim...-*-*-*

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Evet aklimda kalan seyler var ama :d

      Sil
  4. Güle güle kullan ne güzel azıcık almışsın diyecektim ki itiraf etmişsin online alışverişin dibine vurduğunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi battim :D benim arada alisveris damarim tutar acayip alisveris yaparim sonra 3-4 ay yek tuk bisi alirim yada hic almam.Ayarsizim anlican :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)