BU BLOGDA ARA

28 Ekim 2013 Pazartesi

Fish Bone Nail Art

Denizi ve denize ait her şeyi çooook seviyorum.Balıklı bir nail art yapmak istiyordum, balık kılçığı şeklindeki sevimli çalışmaya rastlayınca tercihimi ondan yana kullandım.


Tırnaklarıma iki kat sarı oje uyguladıktan sonra sünger tekniği ile uç kısımlardan başlayarak,tırnak yarısına kadar turuncu ojeyi uyguladım.Oje kuruduktan sonra siyah ojeyle,ince uçlu fırça ile bir üçgen yaptım.Hafik kıvrık bir çizgiyle vücudu oluşturdum. Kuyruğu yaptıktan sonra, baştan kuyruğa kadar olan kısma üçer adet kılçık çizdim.Kuyruk ve başa gördüğünüz şekilde beyaz kısımları uygulayıp,göz niyetine de küçük noktalar koydum.Tamamdır!





Çalışmayı yaparken kullandığım bu turuncu ojenin rengini çok sevdim.Yapısı da çok güzel.Siz de bu rengi beğendiyseniz ya da Sally Hansen oje almak istiyorsanız şuraya bir göz atın.Ürünler çok uygun fiyata satılıyor.



Balıklarım biraz eçüş büçüş oldu gibi sanki ama gene de sevdim ben onları :) Peki siz nasıl buldunuz?

Sevgiler..

14 yorum:

  1. Çok tatlılar.ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Now I get hungry, but you ate all the fish ;)
    It's fun and cute :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Awww I am so sory, I promise, I will paint fat fishes for you :) Thank you Maria :)

      Sil
  3. süper olmuş cnm ellerıne saglık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuşlar :) Ayrı bir zahmet ama dnemek lazım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim. Sevgiler..

      Sil
  5. oyşş yerim çok tatlı olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Begümcüm :)

      Sil
  6. Wow, super cool manicure! <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)