BU BLOGDA ARA

29 Ekim 2013 Salı

Felil Black Mask // Siyah Maske

Lila Kutu'nun Eylül Keşif Kutusundan çıkan bir üründü Felil Siyah Maske. Kutunun içinden 3 adet tek kullanımlık maske çıktı.Ben maskelerin ikisini kullandım,üçüncüsü kullanılmayı bekliyor.

Lila Kutu

Maske anti-aging ve antioksidan özellikli.Ve cilt yüzeyini pürüzsüzleştirmeyi vadediyor.Haftada 2-3 kez uygulanması uygun.Ve ciltte 30 dk bekletilmesi gerekiyor.
Ben maskeyi haftada bir kez olmak üzere, duştan sonra uyguladım.Ve 30 dk beklettikten sonra- benim için bu zaman çok uzun,hiç sevmem- ılık suyla temizledim.Temizlemesi oldukça uzun sürüyor,ve etraf biraz batıyor:/ Bu özelliklerini hiç sevmedim.


Lila Kutu


*Maskenin yapısı biraz ilginç.Kahvenin dibe çöken kısmı gibi,paketten parça parça kazıyarak çıkarmak gerekiyor.
*Yapısına göre ciltle bütünleşmesi iyi.Sürülünce sabitleniyor, dökülme yapmıyor.
*İlk kullanımda, cildime sürdüğümde yanaklarımda çok fazla yanma yaptı.Maske kuruyana kadar da yanma devam etti.
*İkinci kullanımda yanma miktar olarak da, zaman olarak da azaldı.
*Ciltte kuruyunca hafif bir gerginlik yaratıyor. Kurudukça dökülme yapar diye bekledim ama yapmayarak beni şaşırttı.
*Maske kurudukça cildimdeki gözeneklerin tamamı nokta nokta belirmeye başladı.Aynaya bakınca bu duruma çok şaşırdım açıkcası.
*Maskeyi yıkadıktan sonra gözeneklerim kabarmış ve yumuşamış oluyor.Hafifçe dokunduğumda içindeki kir çıkıp gidiyor.Benim siyah noktalarım derindedir ve kiri kolay çıkmaz normalde.
*Gözeneklerim zaten çok geniş,maskeden sonra belirginleşip,daha da büyüyünce ilk başta korktum ama sonra eski hallerine döndüler.
*Tek sıkıntı gözenekler içinde kalan siyah kalıntı, çok çok iyi yıkamak gerekiyor.
*Maskenin ciltte bıraktığı yumuşaklık güzel ve ertesi günde dahil olmak üzere hissediliyor.
*Sıkılaştırma etkisi için bir şey söylemek bu miktar kullanımda pek mümkün değil.

Maskenin uygulanmış hali budur,en halka halimle burdayım :) 

Yazının bu kısmından sonrasında biraz iğrençleşeceğim. Maske cildi çok yumuşatıp gözenekleri de çok açtığı için hemen ardından burnuma Watsons'un siyah nokta bandını,yanaklarıma da Daiso siyah nokta maskesini uyguladım.
Normalde siyah noktalarım kolay çıkmaz bantlarda tek tük olur.Bu maskeden sonraki hali budur :)




İğrençleştiğim için kusura bakmayın ama, oldukça fazla kirden kurtuldum bu sefer.Etkiyi görün istedim.
Cilt çok yumuşadığı için,bu bantlarda çıkarken cildi çok çekiştirdiği için,özellikle yanaklarım biraz tahriş oldu ama uzun süreli bir durum değildi.Sonuca bakınca buna değdi diyorum..

Sonuç olarak Felil Black Mask,tanıştığıma sevindiğim bir ürün oldu.Herhangi bir reaksiyon,sivilcelenme ve ters bir etki yaratmadığı için tekrar alabilirim.

Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizin ürün hakkındaki düşünceleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum.
............................................................................................................


29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı en içten dileklerimle kutluyorum.

Atamızın ve bu güzel vatanı bizlere bırakmak için canını feda eden tüm şehitlerinizin ruhu şad,mekanları cennet olsun! Nice aydınlık,özgür ve daha yaşanılası 90 Yıllara!

Sevgiler..

8 yorum:

  1. goncişkoooom bu maskeyle bile güzelsin cnmcım:) amanın ne çok kir sökmüş o maske öyle:)))yanlız lavabonun halini düşünemedim şimdi simsiyah olur:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Oyyyy o senin güzel gözlerinle alakalı canım, tam halka gibiyim baksana :) Evet kir sökmekte çok başarılı ama batırmakta da geri kalmıyor :)

      Sil
  2. Aaa ne güzel bir maskeymiş bu böyle aklımda olsun :) paylaşım için teşekkürleeer :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Okuduğun ve yorum bıraktığın için ben teşekkür ederim canım :) İşine yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil
  3. nasıl bişimiş bu ya :D tam cadılar bayramına özel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh tam da öyle bi maske,bunun gibi bi tane daha maskem var o daha fena :D

      Sil
  4. etkisi güzel ama maske kururken çok geriyor o yüzden pek yapmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkanınca geçeceğini bildiğimden ben sorun etmiyorum o durumu canım,sonucu beni çok mutlu ettiği için kullanmaya devam :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)