BU BLOGDA ARA

5 Ekim 2013 Cumartesi

Dermoeczane.net Alışverişi ve Yeniler.. Yeniler..

Online alışveriş yapmayı çok seviyorum.Daha uygun fiyatlı nerelerden, neler alabilirim sürekli araştırıyorum. Geçenlerde  Dermoezcane.net 'i keşfettim.Ürün fiyatları o kadar indirimliydi ki, site hakkında şüpheye düşmedim desem yalan olur.
Sonra iletişim bölümünden mesaj atarak, fiyatların nasıl bu kadar indirimli olabildiğini sordum.Mesajıma hemen dönüş yapıldı.Ürünlerin orjinal olduğuna ve sitenin güvenilir olduğuna karar verdikten sonra denemek istediğim ürünleri attım sepete.
Ben alışveriş yaptığımda akşam saat sekiz civarıydı.Ertesi gün ürünler kargoya verildi, bir sonraki gün de elimdeydi.Ürünler güzelce kolilenmiş, ojeler kırılmasın diye havalı ambalaj ürününe sarılmıştı. 


Sally Hansen Ojeler; tanesi 3.05 TL
Avene Termal Su (150 ml); 13.91 TL
Nuxe Brightening Program Losyon(150 ml); 14.44 TL
Nuxe Brightening Program yıkama Jeli (125 ml) 13.78 TL
John Frieda Volum Veren Saç Spreyi (125 ml) 9.90 TL
Brodway Takma Tırnak 19 TL
Solingen (n.y Beauty) Törpü 7.56 TL

Lipgloss ve Nuxe Güneş kremi de alışverişimle birlikte geldi.

Ürünler gelince checkcosmetics.net ' ten son kullanma tarihlerine baktım bir yıldan fazla zamanları var.Çok keyif aldığım ve az ödeyerek harika ürünler aldığım bir alışveriş oldu.Sizde Dermoeczane.net' e bir göz gezdirin mutlaka almak isteyeceğiniz şeyler bulursunuz.Ürünlerde stok sorunu olduğu için elinizi çabuk tutmanızda fayda var.Ben bir sepet daha doldurdum bile :)


Ve gelelim iştah kabartan Benefit ürünlerine.Benefit ve Arm&Hammer'ın birlikte düzenlediği ,güzel bir gülüş en güzel makyajdır yarışmasına ben de bir fotoğraf göndermiştim ve 2.oldum.Hediye paketim dün elime geçti.

İçinden;
1 adet Pore Fessionel 
1 adet 30 ml Parfüm (Something About Sofia)
1 adet bir ucu Benetint diğer ucu Gloss olan çanta ürünü
1 adet  deneme boy They're Real Maskara çıktı. 

Mutluluk verici değil mi?


Arm&Hammer hediyeleri ise;
1 adet Sally Hansen Desenli Tırnak Bantı
1er adet John Frieda Çanta boy şampuan ve saç kremi
1 adet Femfresh Daily Intimate Wash
1 adaet Femfresh intim deodorant
1 adet çanta boy Advance White diş macunu
1 adet deneme boy bronz görünüm veren yüz boyun kremi

Ürünlerin hepsi güzel bir çanta içinde geldi.Oldukça tatmin edici bir paket hazırlamışlar:)


Bunları da ebay'dan almıştım.Eksik ürün göndermişlerdi, tırnak bantlarının gönderimini istemiştim.Bantlarla birlikte bu fırçaları da göndermiş satıcı :) Satıcını adı km718, şuradan inceleyebilirsiniz.


Bunlarda gene ebay'dan.Siyah noktalar için maskeler.İkisini de denedim,yakında ayrıntılı değerlendirme yazısı yazacağım.
Yaklaşık 20 günde elimde oldular, ikisi set halinde 16 TL'ye geldi.Satıcıya buradan bakabilirsiniz.


Parfümüm bitince deli gibi kalıcılığı olmayan bir parfüm aradım durdum,parfüm kokusu bir müddet sonra hafiflemezse baş ağrısı yapıyor bende.Güzel kokusu olan ama kalıcı olmayan bir parfüm.
Kağan Parfümeri'den (100 ml) 60 TL'ye aldım, Boyner'de 108 TL idi.Yuh demeden geçemedim.



Bu ojeleri de gene Kağan Parfümeri'den aldım.Tamamen ihtiyaç :) Tanesi 1.70 TL


İşte bunlar benim diğer hediye topluluğum.Ojeler taaaaa İtalya'dan geldi.
+evre medusa cığım oralarda beni de unutmamış, bu güzelliklerle dönmüş.Daha önce kullanmadığım üç marka oje var; Kiko,H&M ve Wjcon. Keyifle deneyip yakın zamanda paylaşacağım.
Lipglossları ve Flormar CC kremi de denemem için gönderdi. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım <3


Ve son olarak Avon Solitions BB krem.Bu BB kremi'de Avon'un twitterda düzenlediği yarışmadan kazandım.Deneyimlemeye başladım bile,yakında yazısını yazarım.

Son zamanlarda şansım yaver gitti ve bol bol da alışveriş yaptım. Lila Kutu Ekim'i de aldım.Heyecanla onu beklemeye koyuldum bile:9

Peki son zamanlarda siz neler aldınız? Nerelerden alışveriş yaptınız? 

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Süperler hayırlı olsun,güle güle kullanmalar canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kokoşçum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yes Maria, some gifts and a big haul!

      Sil
  3. Hangisine yorum yapacağımı şaşırdım. Çok güzel şeyler almışsın. Hediyeler de çok güzel. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Gerçekten hepsine bayıldım ben de:)

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel gözüküyor. Güle güle kullanın. John Frieda'dan ben de çok memnunum. Düzleştirici serisini kullanıyorum ama diğer serilerini denemedim. Avon bb krem ve Flormar cc krem yorumlarınızı heyecanla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.John Friedayı ben de çok sevdim.Yedek aldım bile.Avon bb krem yazısı hazır cc'yi de bir kaç kere daha kullanmam lazım..
      Sevgiler..

      Sil
  5. Ya bu dermoeczane ne kadar ucuz böyle valla orijinalliğine güvenesi gelmiyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almadan önce kuşkuluydum ama hepsi orjinal kuşkun olmasın.Ürünlerin hempinin checkcosmetics.net'te kaydı var :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)