BU BLOGDA ARA

7 Ekim 2013 Pazartesi

Cute Baloons Nail Art

Sevimli tırnaklar yaratmak bazen çok kolay olabiliyor.Noktalama aletiyle koyduğunuz iki nokta bir de bakmışsınız uçuşan kalpli bir balon olmuş:) Ne harika değil mi!



Bu sevimli süslemeyi yapmak dediğim gibi gayet kolay.En büyük uçlu noktalama aletiyle iki tane nokta koyarak başladım çalışmaya. Sonra kalbin ana haylarını noktalama aletiyle belirleyip,ince uçlu fırçayla boyutu ayarlayıp şekli tamamladım. Renk olarak kullandığım Flormar'ın bordo ve bu şeker gibi pembe ojelerinin uyumu da süslemenin sevimliliğine sevimlilik kattı resmen
.










Yapmaktan, tırnaklarımda taşımaktan ve fotoğraflamaktan çok keyif aldığım bir süsleme oldu.Silerken de çok çok üzüldüm, hep bunlarla gezebilsem ne güzel olurdu.

Peki siz sevdiniz mi? Yorumlarınızı esirgemeyin :)

Sevgiler..

24 yorum:

  1. Koyu renk ojenin numarası kaç acaba rengine bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. M112 Ezgicim bence de çok güzel bir renk :)

      Sil
  2. Çok şeker duruyorlar ^,^ Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş :)) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. I like beautiful balloons! <3
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    YanıtlaSil
  5. Çok sevimli olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. cnm bnm ellerine sağlık:)gerçi ben ön gösterim almıştım ama(çok şanslıyım):)))yeteneğine diycek laf yok <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh dimi yaptığım her şeyin fotosunu yolluyom sana :D Çok teşekkürler kuzum <3

      Sil
  7. Renk uyumunu da deseni de çok sevdim. Ellerine sağlık ^_^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)