BU BLOGDA ARA

30 Ekim 2013 Çarşamba

Colorful Patchwork Nail Art

Bugünün tırnakları rengarenk ve fazlasıyla yamalı :) İki farklı patchwork çalışma beğendim, Color Club Nail Art oje hakkında söylemek istediğim şeyler olduğu için tercihimi öncelikle simli olan çalışmadan yana yaptım.



Çalışma oldukça basit, ince uçlu fırçayla istediğiniz renkte,istediğiniz büyüklükteki şekilleri yapıp birleşim yerlerini simli ojeyle kapatmanız yeterli. Üzerine top coat uygulayarak çalışmayı bitirebilirsiniz.Oldukça basit değil mi? 






Burada benim asıl anlatmak istediğim başta da dediğim gibi,bu simli nail art ojesi. Color Club'un ojelerini alacaksanız bu ojenin rengine kanıp tercihinizi bundan yana kullanmadan önce bilmeniz gereken bir kaç şey var;
*Pullar oldukça yoğun ve iri. Fırçaya çok miktarda ürün geliyor.
*Az sıyırarak kullanırsanız ince şekiller yapma olasılığınız neredeyse yok, çok sıyırarak kullanırsanız da tek kerede şekil çizme olasılığınız yok.Pullar yeterli gelmiyor, ikinci kez uygulayınca da kabarık bir yüzey oluşturuyor.
*Yapı itibariyle, her ne kadar incecik fırçası da olsa, nail art yaparken kullanmaya pek uygun değil.


Renkli french dışında kullanamayacağım bir ürün.Sevmedim,sevemedim!






Nail art ve oje hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..




12 yorum:

  1. It's really pretty, I love to this type of mani too :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Awww google translate says something true ;) Thank you Maria:)

      Sil
  2. Renkler çok güzel olmuş. Benimde yapabileceğim kolaylıkta görünüyor. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, oldukça basit gerçekten bi örnek var onu da yapicam o daha şık :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş sanırım o nail art ojesinin renhine kanacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kanma amaaaa :) teşekkürler :)

      Sil
  4. Aşmışsın kendini valla nail art gonca'dan sorulur :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handecim, kendi çapimda ugrasiyorum iste :)

      Sil
  5. Yamalı yamalı bana vitray desenlerini hatırlattı çok hoş olmuş gene süpersin yani dicek kelime bulamadım idare et :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy kokoşcum çok teşekkürler,nasil güzel bi yorum ♥♥♥

      Sil
  6. Çok güzel olmuş :) Bu ojeyi de almamak lazım demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum. Bence de cıııs olursun alirsan :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)