BU BLOGDA ARA

11 Ekim 2013 Cuma

China Glaze Nail Polish - Solar Power & Cute Bow Nail Art

Elimde bundan başka 4 tane daha China Glaze oje var.Hepsini yapı olarak gerçekten çok seviyorum.


Bu sarışın da Lila Kutu'dan çıkınca çok sevinmiştim ama sevincim biraz yarım kaldı.Ojenin rengi şişede çok güzel duruyor değil mi? 
Renk sarının çok güzel bir tonu ve sedefli oluşuyla gerçekten çok güzel ama iş sürmeye gelince bazı sorunlar ortaya çıktı.
*Ojenin rengi çok açık, bu yüzden 2 değil, 3 değil, tam 5 kat sürdüm ancak tam  kapatıcılık sağladı.(belki ben beceriksizimdir,bilemedim o_O)
*Yapısı itibariyle fırça izi bırakmaya oldukça müsait, çok çok dikkatli sürmek gerekiyor.
*Kat kat sürünce kuruma süresi fazlasıyla uzuyor.


Ojenin kuruduktan sonra tırnaklarda duruşunu çok sevdim,çok zarif bir sarı ama sürme aşamasındaki eziyete dayanamacağım için çok sık kullanamayacağım :(



Nail art olarak kolayca uygulanabilir pembe sevimli  fiyonkları seçtim, daha önce anlattığım için tekrar anlatmıyorum. Örnekler için tık ve tık :)








Ojenin rengini çok sevdim ama zor bir oje.Nail art çalışmam ve oje hakkındaki yorumlarınız bekliyorum.

Sevgiler..


14 yorum:

  1. Ama renk.. <3 Benim de böyl bir ojem var eziyet gerçekten. Bir saat elimi kolumu bağlıyor neredeyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk hakikaten harika ama işte sürmesi biraz zor :/

      Sil
  2. Aww, this is so sweet - and the bows are beautiful!

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel olmuş altına beyaz oje sürersen daha kolay kapatacaktır diye düşündüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nude sürmeyi düşünmüştüm :) çok teşekkürler beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Çokkk eski bir oje bu. 2008 koleksiyonundan. bozulmaya başlamış olmasın :/ 5 katta opaklaşan CG daha önce duymamıştım hiç. Aynı koleksiyondan Shower Togerher ve Recycle'yi kullanıyorum. Böyle bir sorun yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hakikaten çok eskiymiş :/ Ben CGlerin serilerinden bi haberim maalesef :( Bende kullandığım diğer dördü çok iyi olunca bunun böyle olmasına çok şaşırmıştım,bozuluyo olabilir hakikaten :(

      Sil
  5. Aww, it looks super cute! :)

    YanıtlaSil
  6. I love the yellow nail polish and the model looks great :)

    YanıtlaSil
  7. ah çok güzel olmuuuş. kurdelenin yapılış tarzına bayıldım ben de deniyceeeem!!! aklıma yazdım!
    bu arada ben de 2 kattan fazla gerektiren ojeleri hiç sevmiyorum. bi daha da yüzlerine bakmıyorum. 5 kat ne yaaa!! ah CG...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım, tabi ki dene:)
      Bu ojenin bozulmuş olabileceğine dair bi yorum geldi 2008 serisindenmiş, çok eski olduğu için olabilir diye düşünüyorum..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)