BU BLOGDA ARA

2 Ekim 2013 Çarşamba

Catherine Arley Silky Touch Lipgloss No:54

Catherine Arley'in twitter üzerinden yaptığı yarışmayı kazandığımı daha önce şurada anlatmıştım.Orada maskaradan bahsetmiştim, sıra paketten çıkan lipglossda.


Şişede de gördüğünüz gibi lipglossun rengi kahverengi.İçinde çok iri olmayan altın simleri var.


*Lipglossun yapısı güzel,rengini kolay veriyor.Yoğun uygulandığında kahverengi olurken,az uygulandığında nispeten 'parlatıcı' ayarında.
*Simler dudakta oldukça belirgin duruyor.
*Lipgloss ıslak görünüm veriyor, ama bu görüntü 1-2 saatin sonunda kayboluyor.Ama rengin kalıcılığı çok daha iyi.Bir günü bir-iki tazelemeyle kurtarır.
*Yapış yapış bir his bırakmıyor,en sevdiğim yanlarından biri bu oldu.
*Dudakları kurutmuyor,hatta çok az da olsa bir miktar nemlendiriyor.
*Güzel meyvemsi bir kokusu var.


*Ürünle ilgili tek sıkıntı aplikatörü. Ben hayatımda bu kadar kullanışsız aplikatörü olan bir lipgloss daha kullanmadım.Fırça şeklinde ama kıllar çok dağınık ve tel tel ayrılıyor.


Dudağıma çok az uyguladım.Varla yok arasında rengi ve simlerin ışıltısı hoş duruyor değil mi?

Lipglossun fiyatı 8.50 TL. Lipglossun rengi benlik değil ama yapı olarak sevdim.Fırçasını sorun etmezseniz  denenebilir. Catherine Arley ürünleri nerelerde satılıyor bilmiyorum ama online olarak şuradan alabilirsiniz.

Sevgiler..

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)