BU BLOGDA ARA

25 Ekim 2013 Cuma

Catherine Arley Long Lasting Eyeliner / Göz Kalemi - No:211

Catherine Arley'in yarışmasından kazandığım ürünlerden üçüncü olarak göz kalemini tanıtayım istedim.
Göz kalemleri çok sık kullandığım ürünleri değildir.Arada canım renklenmek istediğinde sürerim.Renk tercihim,yeşil,mavi-lacivert,gri, çok çok nadir kahverengiden yanadır.


O yüzden hediyelerin arasından 211 numaralı lacivert-gece mavisi kalem çıkınca çok sevindim.Kalemlerin yumuşak olması tercihimdir,eminim herkesin öyledir.
Bu kalem de gayet yumuşak.


*Kalem yumuşak olduğu için uygulanması kolay,sürümü rahat.
*Rengini çok kolay veriyor.Oldukça koyu ve canlı bir rengi var.
*Kalıcılığı orta.Tüm günü geçiremese de günün yarısını kurtarıyor.
*Yumuşak bir kalem olduğu için dağılmaya müsait, unutup elinizi gözünüze götürürseniz dağılması olasıdır.
*Göz kapaklarınız çok yağlıysa da dağılma yapabilir.
*Göz içine uygulanabilir nitelikte.Sürümü yumuşak olduğu için acısız,zahmetsiz uygulamak mümkün.
*Göz içindeki kalıcılığı da iyi sayılır.Çok uzun bir zaman geçince kirpik diplerine doğru dağılma yapıyor.
*Ve son olarak temizlemesi de çok kolay değil,çift fazlı göz makyaj temizleyicisine ihtiyaç var.





Kalemin fiyatı internetten baktığım kadarıyla 5.90 TL. Bu fiyata performansını beğendiğimi söyleyebilirim.Alınıp, denenebilir..

Sevgiler..



4 yorum:

  1. O ne şahane bir lacivert öyle!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)