BU BLOGDA ARA

9 Ekim 2013 Çarşamba

Avon Desenli Tırnak Bandı ve Fotoğraflı Uygulama

Avon tırnak bantlarını, Avon'un instagramda düzenlediği bir yarışmada kazanmıştım.O paketten çok güzel bir de oje çıkmıştı.Hatırlamak için tık tık. 


Epeyce zamandır ben de olan bu stikerlerı,bu zaman kadar deneyimlemek bi türlü kısmet olmadı.Aynı tırnağım istediğim uzunluğa ulaşmadan 3 kez kırıldığı için ancak kullanabildim.


Paketin içinden 18 tane tırnak bandı çıkıyor.
*Stikerların paketini açtığımda çok ağır bir kokusu vardı,ama havalanınca koku falan kalmadı.
*Bantları yapışık olduğu yerden ayırmak biraz zor o yüzden tırnağınızın uç kısmına gelecek kısımdan çıkarmakta fayda var.Eğer çıkarma esnasında zarar verecek olursanız,nasılsa fazla olan yeri keseceğiniz için sorun olmayacaktır.
*Bantların üzerindeki renkli taş gibi olan süsler olmasaydı daha iyi olurdu.Çünkü bazıları tam tırnak ucundan kesmeniz gereken yere denk geliyor,yada tırnak kenarlarına.Bu da yerleştirme işini zorlaştırıyor.
*Bantları tek kerede güzelce bastırarak yerleştirirseniz bir gün boyunca soyulmadan duruyor.(Bir kaç kere kaldırılıp tekrar yapıştırılan bantların kalıcılığı uzun olmuyor) Ben ellerimi çok fazla yıkarım ona bile dayandı.
*Çıkarırken de zorluk yaşatmıyor.Kenarlardan kaldırarak kolayca çıkarabilirsiniz.


Uygulanması gayet basit ama fotoğraflarla anlatmak daha faydalı olur diye aşamaları fotoğrafladım.
*Bantların dış kenarları tırnak diplerine geliyor.Oval kısmın düzleştiği yere şekil 1deki gibi parmağınızı koyun.Parmağınızla tam uyuşan parça o tırnağa uygundur.
*Bantı önce tırnak dibini tamamen kapatacak şekilde yerleştirin,bastırarak kenarları da yerleştirdikten sonra,uca doğru hafif sıvazlayarak yapıştırın.
*Şekil 3teki gibi fazla olan kısmı tırnak dibine doğru iyice katlayın.
*Daha sonra kağıt törpü ile uçlar iyice yapışana kadar hafifçe törpüleyin.
*Son olarak kesinlikle üzerine top coat UYGULAMAYIN.




Ürünün fiyatını bilmiyorum ama Avon'un online kataloğundan inceleyebilirsiniz.Ortaya çıkan sonucu ben sevdim, umarım siz de sevmişsinizdir.


Sevgiler.. 


14 yorum:

  1. Üzerine neden top coat uygulamıyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bantların üstü kabarıyor canım balon balon oluyor :/

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. It looks beautiful, I love the result too :) Thank you!

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yes , I agree with you :) Nail wraps are good choices for lazy but natty women :):)

      Sil
  4. çok güzel duruo senin nail artlarınıda ayrı bi seviyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim beğenmene sevindim,çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Ben de Hot pink Bling ve mosaic flowers deseni vardı buda çok hoşmuş. Bunu da almalı bu katalogtan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu da güzel ama o taşlar yok mu o taşlar :)

      Sil
  6. çok pratik ve güzel bişeymiş bu bantlar hiç denemedim ama denemeke fayda var sanırım çünki çok hoş durmuşlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten çok pratik :) Elimde iki farklı markanın daha bantları var onları da en kısa zamanda deneyeceğim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)