BU BLOGDA ARA

11 Eylül 2013 Çarşamba

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici

Daha önce Flormar'ın  göz makyaj temizleyicisini kullanıyordum.Ondan da memnun kalmıştım ama uzun süredir açık olduğu için bitirmeden atmak zorunda kaldım.


O temizleyiciyi atınca, stoğumda duran Yves Rocher Göz Makyaj Temzileyiciyi açtım.Bu üründen ciddi anlamda memnun kaldım.Kullandığım bütün maskaraları hiç zorlamadan,ovalamaya gerek bırakmadan,gözlerimi tahriş etmeden temizliyor.Sabah kalktığımda da göz diplerimde hiç kalıntı olmuyor.Güzel,hafif bi kokusu var.Tek eksi yanı, tüm çift fazlı göz makyaj temizleyiciyilerde olduğu gibi,yağlı bir his bırakması.


Ürünü hafifçe çalkalayarak karıştırmak mümkün. Pamuğa istediğiniz miktarda alarak -fazla dökmeye gerek olmuyor- göz makyajınızdan kurtulabilirsiniz. Bu arada kullanırken gözüme de kaçtı ama çok fazla yakmadı..


İçeriğine de buradan bakabilirsiniz.Bu ürünü Yves Rocher'den ilk alışverişimde hediye olarak vermişlerdi.Fiyatı 20-22 TL civarında sanırım.Önerebileceğim bir ürün.

Sevgiler..


13 yorum:

  1. ben de şu anda bunu kullanıyorum ve çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir ürün canım, tekrar alınabilir :)

      Sil
  2. Bende çok ön yargılı olarak kullanmaya başladım ama şuanda severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işini iyi yapan bir ürün, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  3. Ben şu anda bunu kullanıyorum ve ciddi anlamda nefret ediyorum. Hiçbir şeyi çıkaramıyor gibi geliyor bana. Kullandığım ürünlerden midir bilmiyorum ama rakun gibi oluyor gözlerim, hiç temizlemiyor güzel :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım acaba bozuk falan mı yada uzun zaman rafta durmuş bi ürün mü? Ben neredeyse 6 çeşit maskara çıkarmakta kullandım hiç sorun yaşamadım..Kokusu nasıl çiçek gibi mi kokuyor, yoksa ekşi falan mı bozulmuş olabilir sanki...

      Sil
    2. Canım bozuk olduğunu sanmıyorum öyle tuhaf bir koku yok ve son kullanma tarihi de 2015. Bende işe yaramadı belki :/

      Sil
    3. Olabilir canım, umarım kendine uygun olanı bulabilirsin :):)

      Sil
    4. Bioderma'yla aşk yaşıyoruz :)))

      Sil
  4. Yağlı his bırakması beni çok rahatsız eden bir durum. bu yüzden yoğun makyaj yaptığımda bununla temizliyorum, hafif makyajlar için bioderma h2o kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ardından tüm makyajımı temizlemek için yüzümü yıkıyorum o yüzden sorun etmiyorum açıkcası..Bioderma H20 ya bi ben alışamadım sanırım:/

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Paraben ürünlerden yavaş yavaş çıkmaya başladı.Yves Rocher'in içinde çok çok minumum düzeyde olduğu için tercih ederken pek umursamadım açıkcası.Bir de şöyle bir durum var ürün ömrünü uzatmak için paraben kullanılmıyorsa başka kimyasal mutlaka kullanılıyordur, üreten ürünü rafta bozulsun istemez o kadar para veren de hemen bozulmasını istemez.. her zaman bu kumar oynanacak gibi görünüyor..

      Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)