BU BLOGDA ARA

19 Eylül 2013 Perşembe

Watsons'dan Gelen Güzel Paket ve Magic Lip Balm

Watsons'un WOW dedirten yenilenme sürecini çoğumuz ilgiyle takip ettik ve fırsatlardan yararlandık.


O süreçte tatilde, Watsons olan bir şehirde bulunacak kadar şanslı ama bu güzelliklerle dolu paket evime geldiğinde evde olmayacak kadar şansızdım..Eve gelince paketimi büyük sevinçle açtım, minik aynaya bayıldım! Denenip yorumlanması en kolay olan ürün olan Magic Lip Balm ile keşfe başladım.



Daha önce bir çok kez almak için elimi uzattığım ama her seferinde vazgeçtiğim bir ürün olmuştu.Paketten çıkınca gerçekten sevindim.
*Ürünün pembecik uzun- ince ambalajı gayet sevimli. Rujlarda olduğu gibi çevirilerek ürünü çıkarıyorsunuz. 


*Lip Balm renksiz
*Meyve kokusu var
*Dudakları oldukça güzel ve uzun süreli nemlendiriyor
*Dudaklarda yapış yapış bir his bırakmıyor
*İçerdiği 30 spf ile dudakları güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor.
*Uygulandığında,dudaklarda çok güzel,doğal pembe bir renk bırakıyor 'magic' ismini de buradan alıyor zaten.
*Benim için en büyük eksisi bıraktığı garip tat oldu. Lip balm dudağımda durduğu sürece hep tadı ağzımda kaldı ve gerçekten rahatsız etti.Sürdükten bir süre sonra geçen bir durum değil yani.

3.99 TL'lik fiyatına göre çok başarılı bir ürün.Dudaklarımı nemlendirmesini yeterli buldum ve rengine bayıldım ama tadı beni çok rahatsız ettiği için maalesef kullanamıyorum. Daha önce bu ürünü kullananlar böyle bir sorunla karşılaştı mı merak ediyorum, acaba benim elimdeki balm bozuk mu? Yorumlarınızı bekliyorum.

Watsons'a bana bu güzel paketi yolladığı için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler..

7 yorum:

  1. evet rengi ve kokusu güzel ama tadı acımsı biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tat yüzünden kullanmıyorum, çok üzülüyorum vallahi :(

      Sil
  2. Lip Balm gerçekten çok güzel. Veriği o doğal pembeliği çok seviyorum güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Cerencim, rengini ben de çok sevdim:)

      Sil
  3. bu ürün kesinlikle vazgeçilmezim doğallıktan yana olanlar tercih edebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı dışında güzel bir ürün gerçekten :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)