BU BLOGDA ARA

26 Eylül 2013 Perşembe

Sephora Nail Polish - L14 & Easy Manicure

Sephora'nın geleneksel indirim günlerinde Ankara'daydım.Sephora ojeleri bol bol kurcalama fırsatı buldum.Sevdiğim 6 rengi aldım.


*Ojenin numarası L14 mor alt tonlu güzel bir mavi.
Yarı parlak bitişli.
*Ojenin fırçası geniş,sürümü kolaylaştıryor.
*Ojenin yapısı ne çok akışkan ne de çok kremsi, ideal kıvamda çok kolay sürülüyor.
*2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.
*Kuruması oldukça hızlı.
*Kokusu biraz keskin ama çok fazla rahatsızlık verecek derecede değil.


Ojenin rengi üzeri nail art çalışmalarıyla kapatılmayacak kadar güzel -bayıldım gerçekten!- olduğu için ebay'dan aldığım taşlarla süsledim.Sonuçtan çok çok memnun kaldım.( Taşların ve Kelebek fimoların yazısını ayrıca yazacağım.)




Bi sürü güzel taşım var,tırnak süslemek daha keyifli bir hal aldı benim için..


Sephora ojelerin (5Ml) normalde fiyatı 10 TL imiş,ben ise indirimde 1.5 TL'ye aldım.Ojeler yapı olarak gerçekten güzel ve hoş renkleri var ama 10 TL edeceğini düşünmüyorum.İndirimi kollayıp almakta fayda var :) Bu ojeleri deneyenler fikirlerinizi benimle paylaşmayı ihmal etmeyin:)

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Dun geceki nail arti bekliyorum ben :) Ben tirnaklari dinlendiriyorum su siralar o yuzden beklemedeyim canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe dün iyiki yapmışım,bugün tırnağım kırıldı :(

      Sil
    2. Çok sinir bir durum o yahu :/

      Sil
    3. Sorma canım ya, aynı tırnağın bu üçüncü kırılışı :/ diğerletiyle tam eşitledim diyorum tekrar kırılığı ne garezi varsa :(

      Sil
  2. I love your accent nail, the mani is so pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, you make me smile leaving comments :)

      Sil
  3. kesinlikle 10 tl etmezler ben de indirimi bekleyerek alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İndirim de kaçırılmaz ama indirimsiz alınmaz gerçekten :)

      Sil
  4. Ayy çook güzeel bayıldıım =) Been sürmüyoruum ama sen sürünce çok hoşuma gidiyoor =)
    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  5. Güzel bir manikür olmuş ^^
    Her rengi 10 tl etmeyebilir ama bazı renkleri var ki bana göre o paraya değer :) Bu şişelerden yok artık, yenilemişler ve bazı renkler artık yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Irmak :)
      Ben bütün renklerini inceleme fırsatı bulamadım ama aldıklarıma 10 tl vermezdim :):)

      Sil
  6. Çok güzelmiş rengi Gonca, ayrıca çalışmana da bayıldım ^_^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)