BU BLOGDA ARA

5 Eylül 2013 Perşembe

Seashell & Starfish Nail Art

Yaz daha yeni yeni bizi terk ediyorken, yaza yakışır deniz temalı bir manikür yapmak istedim.Kolay yapılır özellikte bir manikür aradım ve bunu buldum :)


Gördüğünüz her şey noktalama aletiyle yapılıyor.Herhangi bir yere damlattığınız ojeye noktalama aletini batırıp, nazikçe şekilleri çiziyorsunuz o kadar..
Bu çalışmayı iki kere yaptım.İlk yaptığımı daha canlı renklerle yapmıştım,pastel renklerle çok daha iyi görüneceğini düşündüğümden tekrardan bunu yaptım.Gerçekten ondan çok çok güzel oldu :)




Ne dersiniz, yaza yakışan bir manikür olmuş mu? Yorumlarınızı esirgemeyin  ^ _^

Sevgiler..

12 yorum:

  1. çok tatlı olmuş her nail art ı beğenmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Oh, the tiny starfish are so cute :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)thank you Maria,you're so kind :):)

      Sil
  3. Hiii nasıl güzel olmuş ki buu bayıldımmm, ellerine sağlık canım. Renkler birbiriyle çok uyumlu olmuş, pastel tonlarda contrastı yakalamışsın. Müthiş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) bu yorum nasıl mutlu etti anlatamam :):) Çok teşekkürler :):)

      Sil
  4. Yaza ve yazı özleyenlere gelmiş, çok sevdim!!! Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene sevindim Başak'ım, öperim :)

      Sil
  5. They are amazing, I like this colour combination!

    http://liz-breygel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, çokk :)

    YanıtlaSil
  7. Very pretty! I love the color combo too :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)