BU BLOGDA ARA

17 Eylül 2013 Salı

Rimmel London Metal Rush - 70 Gold Save The Queen & Easy Nail Art

Rimmel London ojeleri kalitesi ve uygun fiyatı dolayısıyla seviyorum.Çıkan serileri de bir tek oje de olsa alıp denemeye çalışıyorum. Metal Rush ojeler çıkalı çok uzun zaman oldu ama ben ancak deneme fırsatı buldum ve çok sevdim. 



*Ojenin adı Gold Save the Queen; "yanar dönerli" bir oje. Haki,yeşil ve gold geçişli, şişede kahvemsi yeşilimsi duran bir oje.
*Fırçası bilindik Rimmel London fırçası.Yatık ve geniş, komforlu sürüm sağlıyor.
*Kuruma hızı gayet iyi.
*Oje 2 katta yeterli kapatıcılık sağlıyor.
*Direkt güneş ışığında daha kahve-haki duruken, gün ışığında altın-yeşil görünüyor.


Nail art olarak kardeşimin kalemliğinin desenini yaptım.Önce oje fırçasının ucuyla kırmızı şekilleri koydum,daha sonrada siyah ojeleri. Efor harcamadan kolayca yapılıyor,iki ele de çok rahat uygulanır.


Güneş ışığında görüntüsü.

Oje renk ve yapı olarak benden tam not aldı.Yanar dönerli oje arayışı içerisinde olanlara iyi bir alternatif olacaktır.Ojeyi deneyenlerin yorumlarını bekliyorum.

Sevgiler.. 

12 yorum:

  1. Gelincik tarlası gibi olmuş, bayıldım!!!! Öpücük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç böyle düşünmemiştim kuzum yorumuna sağlık, öperim :):)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. bende de var bu oje hediye gelmşti ama hala kullanmadım sürmedim. haksızlık mı edşyorum acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen denemelisin, çok güzel gerçekten :)

      Sil
  4. Renk çok hoşmuş bayıldımmm :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. It's really pretty with the pattern on it - otherwise too of course :)

    YanıtlaSil
  6. What cute looks this model :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)