BU BLOGDA ARA

27 Eylül 2013 Cuma

Pastel Nail Polishes & İkat Nail Art

Pastelin ojelerin yapı olarak çok beğeniyorum,fiyat performans açısından da tatmin edici olunca bir sürü Pastel oje edindim. Her rengin en az üç tonunu almış durumdayım Pastel standı açsam,neredeyse yok yok anlayacağınız :)


100 ve 68 numaralı ojeler de birbirlerine çok yakışan iki renk.Biri mint biri turkuaz iki harika mavi! Bu iki mavi beraber bir çalışmada çok güzel olur değil mi?
Nazar boncuğumsu bir şeyler yapsam  diye düşünüyordum, şurada yaptığım ikat çalışma aklıma geldi.Onu biraz daha farklı bir şekilde uyguladım.



Çalışmayı daha önce de anlatmıştım ama tekrar edeyim. Baz ojeyi uygulayıp kurumasını bekledikten sonra, diğer renkle tabanı tırnak dibine gelecek şekilde üçgen çizdim.İçine beyaz,beyazın içine de siyah düzensiz üçgenler yaptım.Sonrada en büyük üçgenin dışına siyah saçakları çizdim.Bunların hepsini ince uçlu fırçayla yaptım. Basit değil mi?



Top coat uygulamadım, ona rağmen ne kadar parlak değil mi? Rengin güzelliğine aşık olmamak elde değil..




Bu iki rengin uyumunu ben çok sevdim. Siz ne dersiniz? Nail art çalışmasını da sevmişsinizdir umarım :)

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de çok sevdim :)

      Sil
  2. It's beautiful, and the colors are a great combination!

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sena beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Bana tavus kuşu tüyünüde hatırlatan bu güzel çalışmanıda çok sevdim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kokoşçum, tavuskuşu edası da var evet :)

      Sil
  5. En sevdiğim renklerden bir tanesidir pastel 100 numara :)
    Renk uyumu deseni vs çok hoşuma gitti :)
    Bende nail art fırçaları var ama desen yapamıyorum ben :S Çok mu beceriksizim alışamadım mı bilemicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli deneme yaparsan elin alışır :) sonra aaa ne kolaymış dersin :)

      Sil
  6. çok güzel olmuş canım benim :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Cidden "Tırnak Sanatı" senin her yaptığın şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alice'im bu nasıl güzel yorum böyle,mest oldum <3

      Sil
  8. Çoook güzel olmuş kiii ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)