BU BLOGDA ARA

23 Eylül 2013 Pazartesi

Palm Tree Nail Art

Palmiye süslemeli tırnakları çoğu yerde görüp beğeniyordum ama yapmak içimden hiç gelmiyordu.Bir gün hadi eksik kalmayayım ben de yapayım dedim oturdum başına.


Önce ombre tırnakları yaptım.Baz olarak nude yada beyaz kullanabilirsiniz.Ben süngere renkleri tek tek sürerek istediğim genişlikte pıt pıt uyguladım.Kuruduktan sonrada palmiyeleri yaptım.Ve top coat uyguladım.Süsleme sünger ve ince uçlu fırça kullanarak yapılıyor. Açıkçası pek zahmetli değil ;)


Aslında çok içime sinen bir çalışma olmadı nedense.Ben de instagram hesabımdan bi ön gösterim yaptım,çalışma beğenilince paylaşmaya karar verdim.




Benim pek sevemediğim bu çalışmayı siz nasıl buldunuz? 

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Ben çok sevdim, çok başarılı bence:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Now, where IS that hammock and that cool long drink :)
    It's very beautiful - well done!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ı will paint them for you too:):) Thank you Maria :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, ben de denemek istedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmakcık senin güzel tırnaklarında şahane duracaktır :)

      Sil
  5. Bütün yaz tırnaklarıma buna benzer birşeyler yapayım dedim ama ben yapana kadar yaz geçti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaz kış farketmez istediğini yap canım :):)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yaşasın yorum bırakan,beni mutlu eden takipçiler <3

      Sil
  7. Wow! What a beautiful mani! It looks so tropical and relaxing! :)

    ~ Yun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)