BU BLOGDA ARA

18 Eylül 2013 Çarşamba

Otacı Argan El&Tırnak Bakım Kremi

 Otacı yeniliklere doymuyor, argan yağı mucizesini el kremlerine taşıdı. Ben de Otacı sayesinde argan yağlı bir saç bakım ürünü kullanmadan seviye atladım, deneyimlemeye el kremiyle başladım.


Ürünün karton kutusunu çok sevdim.Işıl ışıl altın gibi,görsel olarak beni  çok cezbetti :)


*Krem 50 Ml'lik tüp ambalajda.Ürünün ağzı kapalı, kapağın arkasındaki sivri kısımla delerek açıyorsunuz.
*Yapı olarak losyondan biraz daha kıvamlı.
*Acımsı bir kokusu var ama sürüldükten bir müddet sonra koku epeyce kayboluyor.Kokuya çok duyarlı kişileri rahatsız edebilir,ama beni pek rahatsız etmedi.
*Kullanımdan sonra olaki ıslak bir şeye dokundunuz,yada elleriniz ıslandı kokusunun burnunuzun önünden esip geçtiğini hissedeceksiniz.
*Kullanım sonrasında hemen emiliyor,yağlı his bırakmıyor.Bu özelliğiyle gönlümü gerçekten fethetti.
*Nemlendirmesi az ve orta derecede çatlamış ciltler için gayet yeterli,kalıcılığı uzun vadeli.Elleri güzel yumuşatıyor. Ama kış ve sonbaharı çok fazla çatlamış ellerle geçiriyorsanız nemlendirmesi yetmeyecektir.Yada sürekli yanınızda bulundurup,tekrar tekrar uygulamak durumundasınız.
*Düzenli kullanıldığında pütür pütür çatlamış deriyi onarıcı özelliği var.



Krem benim ellerimi uzun vadede nemli tutuyor.Günde 3-4 kere uyguluyorum ve eğer herhangi bir kumaşa dokunmayacaksam yeterli geliyor.Normalde el kremi uygulama sıklığım gün içinde 8-10 kereyi buluyor,hatta bazen geçiyor.



İçeriği temiz,bitkisel bir krem arıyorsanız ve argan yağı mucizesini ellerinize yansıtmak istiyorsanız, deneyin. Kokusunu problem etmeyecekseniz,seversiniz..


Ürün Otacı tarafından denemem için gönderilmiştir.Görüşlerim objektiftir.

Sevgiler..


2 yorum:

  1. Otacı candır :) ilk fırsatta deneyeceğim bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım senin de işine yarar, memnun kalırsın :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)