BU BLOGDA ARA

30 Eylül 2013 Pazartesi

Nails Like Dress #2 - Waves and Sea Gulls

Elbiseleri tırnaklarıma resmetmeye devam ediyorum.Acayip keyifli bir işmiş! 
Kış mevsimini pek sevmediğim için deniz,güneş,kum ne bulsam hepsini çalışasım geliyor, hem kendime yeni bir konsept belirlemiş hem de denizi çok özlemişken harika bir elbiseyle karşılaştım.


Süslemenin yapımı gayet basit, ince uçlu fırçalar yetiyor.Şurada bahsettiğim nail art fırçalarıyla bile rahatça uygulayabilirsiniz. Tek tek anlatmaya gerek yok sanırım, beyaz ojeyi baz olarak uguladıktan sonra gerisi hünerli ellerinize kalıyor :)


Dalgalar, martılar ohhh içimi ısıttı gerçekten, gelme kış gitt,gelme kışş hadi gittt..




Deniz manzaralı tırnaklarımı ben çok çok çok sevdim, silmeye de kıyamadım.Peki siz nasıl buldunuz? Yorumlarınızı esirgemeyin :)

Bu da ilham kaynağım olan elbise..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Now I want to take a swinn ;)
    Gorgeous mani - and very true to the inspiration!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woow, thank you Maria you make me feel good leaving comments ♥♥

      Sil
  2. istanbul istanbul istanbul:)) bu manikürün ismi bu olmalı bence:))) çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel bir isim olurmuş, teşekkürler Begüm :)

      Sil
  3. bayılıorum senin nail art larına ellerine sağlıkk=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bunu duyduğuma çok sevindim :) ♡♡

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)