BU BLOGDA ARA

2 Eylül 2013 Pazartesi

Nails Like Dress #1 - Floral

Nail art çalışmalarımı genelde internetten bulduğum örneklere bakarak yapıyordum ama artık kendim de bir şeyler üretebilecek duruma geldim.Önce kızımın oyuncaklarına bakarak çalışmalar yapmaya başladım,o çalışmaları bir hafta boyunca yayınlayacağım seri şeklinde.


Bu postta ise elbiselerden ilham aldım.Elbise modellerini araştırırken beğendiğim modelleri bilgisayarıma indirdim.Onlara baktıkça neden bunlara benzer nail art çalışmaları yapmayayım ki dedim.Çalışmalara başladım,desenleri yaparken de çok keyif aldım.
Önce siyah ve beyazın uyumunu çok güzel yakalamış bir örnekle başladım. 


Bu çalışmayı yaparken kullandığım tek alet ince uçlu fırça oldu.Elbiseyi kısım kısım tırnaklarıma resmettim.
Tüm tırnaklarıma baz olarak iki kat beyaz oje uyguladım. daha sonra çizgileri ve gülleri yaptım.Gül yapımını şurada ayrıntılı anlatmıştım,bakabilirsiniz.






Ortaya çıkan sonucu ben çok çok sevdim.Keyifle fotoğrafladım ve paylaştım.


İlham aldığım elbise de bu.Umarım sonucu siz de sevmişsinizdir.

Sevgiler..

18 yorum:

  1. IG'de gördüğümde bayılmıştım zaten, ellerine sağlık fıstık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım arkadaşım, teşekkürler ♥♥

      Sil
  2. Ne kadar güzel olmus böyle ellerine saglik :) bende senden ilham alip aynisini taklit edeyim dedim ama sonra ne kadar beceriksiz oldugumu hatirlayip vazgectim tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) benim de ilk baslarda becerebildigim söylenemez, bi dene bence ;)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ama yok ben yapamıyorum . :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş yine çoook çiçekler çizgiler ,ama bu sefer en sondaki şekilleri sevmedim çok canım,değişik geldiler azcık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baklavaları sevmedin sanirim :) elbisede var die cizdim yoksa gercekten cok özellikli bi cizim degil..geri kalan kismini begenmene sevindim kokoşcum :)

      Sil
  5. Cok güzel olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Başlangıç için zor bi model seçmişsin ama hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Thank you Maria, ı am so glad to hear it :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)