BU BLOGDA ARA

13 Eylül 2013 Cuma

Missha Nail Polish & Colorful Waterfall

Missha ojelerden buradaki postumda bahsetmiştim.Ojelerin yapısını gerçekten çok çok sevdim!


    Orada kullandığım oje lucid nail polish olarak adlandırılmıştı bu sadece nail polish olarak      adlandırılmış. Ben yapı olarak bir fark göremedim.İkisi de şahane! sadece bu oje biraz           daha açık renkli olduğu için sürerken biraz daha dikkatli olmak gerekiyor.



Parlak bitişli bu şahane lilanın kodu VL001, çok güzel bir renk değil mi? Ellerinizi güneşe çıkardığınızda,güneş ışıkları ojenin üzerinde dans ediyor resmen,bayıldım!


Nail art olarak da herkesin yaptığı 'waterfall' olarak adlandırılan renkli çizgileri seçtim.Diğer üç tırnağıma ise çizgilerin renginde taşlar kullandım. Çizgiler ince uçlu fırçayla kolayca çiziliyor.


 

Ojenin üzerine top coat uygulamadım.Kendi başına da yeterince parlak değil mi?

Ojenin yapısına da rengine de bayıldım. Missha ojelerden bir tane olsun alıp denemelisiniz, gerçekten çok memnun kalacaksınız.Hazır indirim varken www.misshashop.net 'e uyrayın size uyacak bir renk mutlaka bulursunuz.

Oje ve nail art hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben ojemi hiç bu kadar düzgün süremiyorum eline sağlık çok şeker bir rengi var ojeninde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Fırsat bulursam oje sürme tekniğinin videosunu çekiim, bana çok faydası oldu :)

      Sil
  2. Ne kadar zarif bir renk seçimine sağlık :) Damla şeklindeki eklediğin taş dışında manikürünü çok çok sevdim :)Muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum:):) Yuvarlak olmasını ben de tercih ederdim ama pembesi yoktu bende onu ekledim :):)

      Sil
  3. What a lovely lavender, and your subtle waterfall is very pretty!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)