BU BLOGDA ARA

9 Eylül 2013 Pazartesi

Missha Lucid Nail Polish PK06 & Floral Nail Art

Missha geçenlerde blogger arkadaşlara harika kutularda hediyeler gönderdi. O kutuları görmek BB krem aşkımı depreştirdi resmen, hemen siteye ışınlandım. Sitede gezinirken ojeler sayfasında kayboldum,sonuç sepete eklenmiş 3 tane Missha oje oldu :)


İlk olarak PK06 ile başladım.Renk olarak hafif mor alttonlu bir pembe.Farklı ışıklarda farklı kimliklere bürünüyor:)
*Ojenin yapısı gerçekten harika.Ne su gibi akışkan ne de kremsi.İki ince katta tam kapatıcılık sağlıyor, yarı parlak bitişi var.
*Ojenin içinde miniminnacık altın ışıltılar var,şişede belirginler ama tırnakta sadece güneş ışığı altında belirginleşiyorlar.
*Üzerine top coat uygulamadan bile darbe ve çizilmelere karşı dayanıklı.
*2 gün tırnaklarımda durdu, herhangi bir bozulma olmadı.Daha fazla bile bozulmadan durabilir diye düşünüyorum.


*Kalp şeklindeki şişesi çok sevimli, bence iyi düşünülmüş bir detay.
*Devasa genişlikteki 'flat' fırçasıyla tek seferde neredeyse benim tırnağımı boyuyor.Sürüm gerçekten komforlu.
Ojeyle ilgili söylenecek tek bir olumsuzluk yok.Bitkisel içerikli olması ve hayvanlar üzerinde denenmiyor olması da cabası! 


Nail art seçimimi gene çiçeklerden yana yaptım.Çiçek konusunda kendimi durduramıyorum.Ama bu pembe de üzerime çiçek çalış demiyor mu? Bu süslemenin yapımı gerçekten basit.Siyah çizgileri ince uçlu fırçayala, çiçekleri ise noktalama aletiyle yaptım.Büyük çiçeğin ortasına da gri taşlar ekledim.Sonuç cicili bicili tırnaklar!

Ayrıca bu fotoğrafta ve bir alttakinde ojenin ışıltılarını bir miktar yakalamayı başardım :)




Missha ojeleri http://www.misshashop.net/ ten alabilirsiniz,sitede farklı özellikte bir çok oje var, fiyatları 12 - 20 TL arasında değişiyor.Ojelerin  fiyatları biraz pahalı gibi duruyor ama inanın alınca pişman olmayacaksınız!

Ayrıca sitede şu anda indirim var ojelerin bazıları 8.50 TL'ye düşmüş durumda, başlangıç olarak fena sayılmaz değil mi?? 

Oje ve nail art hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..









16 yorum:

  1. rengi çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ben de çok sevdim tam sonbaharlık bir pembe :):)

      Sil
  2. Sadece şişesi için bile dusunulebilinir ki renk de sahane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o kalpli şişe cidden beni benden aldı, renk ayrı güzel :))

      Sil
  3. Renk gerçekten harika canım. Çok yakışmış, nail art ise ayrı bir güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Renk harika, nail art ayrı harika!:) Çok sevimli olmuşş:)

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi nail artına bayıldım :) Renk de ayrı bir güzel ayrıca ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,beğenmene pek sevindim :))

      Sil
  6. Rengi çok beğendim Gonca:) Güle güle sür:)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Thank you Maria, but it is not good as yours :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)