BU BLOGDA ARA

21 Eylül 2013 Cumartesi

Lila Kutu Eylül 2013

Daha önceleri abonelik ile çalışan Lila Kutu sistemini değiştirince bana da gün doğdu.Zira abone olmak için başvurmuştum ama bir türlü bana sıra gelmemişti.


Lila Kutuları artık satışa sunulduğu gün -tabii hızlı davranırsanız- 19 Tl'ye alabilirsiniz.Bu sistemin gelişiyle ben de ilk Lila Kutu'mu almış bulunuyorum.



Kutular takip ettiğim kadarıyla içerik olarak zaten hep güzeldi ama tekrar satışa sunulmasının şerefine bomba gibi bir kutu olacağını düşünerek daha büyük bi heyecanla almıştım bu kutuyu,yanılmamışım.Kutudan 3 adet orjinal boy ürün çıktı,yihuu!


Kutunun içeriği şöyle;
Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: Merak ettiğim bir üründü kutudan çıkmasına bir hayli sevindim. (75 ml) 
Cyrene Ozonlanmış Zeytinyağı: Tedavi amaçlı da kullanılan bir yağmış, ozonlanmış zeytin yağı :) Bakalım ne için kullanırım.(20 ml)
Felil Siyah Maske: Erken yaşlanma kırışıklıklara mücadelede ve akneyi önlemede yeni yardımcım olmayı vadediyor.Deneyip göreceğiz :) (8 ml* 3 adet)
Activar Onarıcı Göz Kremi: 15 ml'i 140 TL olan bir ürünmüş.Deneme boyuyla bir fikir sahibi olacağım umuyorum.(1 adet)
Ecowell Yüz Toniği: Her cilt tipine uygun, akne- siyah nokta-gözenek sorunlarını gidermeye yardımcı olmayı vadeden, organik içerikli bir tonic.Bunu denemek için sabırsızlanıyorum. (150 ml)
China Glaze Oje: Hem de sarı! Beni ne kadar mutlu ettiğini anlamışsınızdır herhalde :) (14 ml)
More Than Soap Siyah Kil Sabun: Doğal, el yapımı, hiç bir zararlı madde içermeyen bir sabun.Keyifle kullanılır tabi! (95 gr)
Rean Duş Jeli: Bir çok blogda okuyup merak ettiğim bir markaydı, deneme fırsatı bulduğum için gayet memnunum.


Bu Lila Kutuyu alarak ne kadar da iyi yapmışım! Ürünleri deneyip yazacağım ama biraz zaman alacak sanırım.Merak ettikleriniz varsa onlara öncelik verebilirim :)

Sevgiler..




12 yorum:

  1. Güle güle kullan paket süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Ceyda, gerçekten harika bir kutu olmuş :)

      Sil
  2. Ayy bu ay almadığım için pişman oldum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına üzüldüm :( Bi dahaki kutu belki seni daha çok mutlu edecektir, onu kacirma :)

      Sil
  3. Ben de gelecek aylarda almayı planlıyorum. Gördüğü her şey ama her şey beni Lila Kutu'ya çekiiyorrr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bence de almalisin, ben de almaya devam edecegim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. :) yes Maria this box is very very beautiful!

      Sil
  5. Gonca güle güle kullan. Bugün benimki de geldi ama hiç kullanamayacağım renkte bir ruj geldi oje yerine:(Önümüzdeki günlerde paylaşırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canım, bazi kutulardan ruj ciktigini gordum ama benimkinden oje cikmasina cok cok sevindim. Senin adına gercekten üzüldüm :(

      Sil
  6. Güle güle kullan kuzucum! Toniği merakla bekliyorum :)) Muck!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canım benim. Toniği ben de merak ettim, yaşasın temiz içerik ;)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)