BU BLOGDA ARA

12 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Supershine Nail Polish No:40 & Easy Nail Art

Flormar'ın Supershine serisi başarılı bulduğum bir seri olmuştu. Özellikle kırmızı(no:23 ) olanına bayılmıştım.Uzun süredir siyah oje sürmemiştim. Supershine siyah ojemi sürerek bu ayrılığa son verdim:)




Nail art olarak da bu dümdüz şeriti yaptım.Pembe oje, siyahın üzerinde rengini belli etmeyeceği için Essie Sand Tropez'i öncelikle şerit şeklinde sürdüm.Sonra üzerine pembe ojeyi bir kat sürdüm,onun üzerine de bebek mavisi simli ojeyi sürdüm.Top coat uygulamadım,zira yeterince parlak tırnaklarım oldu.
Eğer bu kadar kat kat oje sürmek istemem derseniz, pembe ojenizi geceden sürüp yatın.ertesi gün eşit genişlikte bantlar kesip tırnaklarınızın ortasına yapıştırın, daha sonra siyah ojenizi sürüp kurumasını bekleyin.Bandı kaldırdığınızda aynı süslemeyi hem de daha düzgün bir şekilde elde edeceksiniz.Üzerine sim geçip geçmemek size kalmış.Ama ben aceleci yapımla bu kadar bekleyemediğim için siyah oje üzerine çalıştım.




Süsleme çok basit ve kolaylıkla yapılabilir.Özellikle de bant kullanarak. Ben bu görüntüyü sevdim, siz nasıl buldunuz?

Sevgiler..

5 yorum:

  1. It might be easy, but it surely is pretty too!

    YanıtlaSil
  2. How cute mani. I love this colors combination :)

    YanıtlaSil
  3. Herkese çok teşekkürler, öpücükler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)