BU BLOGDA ARA

24 Eylül 2013 Salı

Essence Long Lasting Lipstick/ Ruj -01 Coral Calling

Essence Long Lasting rujlar çıkalı kısa bir süre oldu.Yabancı bloglarda bu rujlar hakkında güzel yorumlar da okuyunca, eşimden rica ettim Eskişehir'e gittiğinde benim için bir tane aldı. 


Rujun ambalajı nispeten şık ve acayip büyük bir koruma bandı vardı.Rujun daha önce açılıp açılmadığını anlamamak mümkün değil!


Coral Calling rengini Essence'in sitesine bakıp beğenmiştim.Seride 10 tane renk var. Bu rengi biraz karambole almış gibi oldum ama, iyi bir tercih olmuş benim için.


*Rujun rengi şeftaliye yakın bir pembe.
*Rujun yapısı yumuşacık,sürümü kolay ve hemen renk veriyor.
*Parlak bitişli,ışıltıları olmayan bir ruj.
*Kalıcılığı iyi, bahsedildiği kadar uzun süreli olmasada fiyatına bakacak olursak beni tatmin etti.
*Çizgilere dolma yapmıyor,ama daha açık renklerde bu durum sıkıntı olur mu bilemiyorum.
*Dudakları kurutmuyor, altına lip balm falan sürmeye kesinlikle gerek yok.

Burada pembeye daha yakın duruyor ama şeftali tonu daha ağır basan bir ruj.

Ruj kalıcılığıyla, yapısıyla ve 7.75 TL'lik fiyatıyla benim gönlümü fethetti.Ben 03-dare to wear, 06- barely there ve 07- natural beauty renklerini de alacağım. Siz de en yakın Gratis'e gidin ve kendinize yakışacak rengi düşünmeden alın! Sonra bana teşekkür edeceksiniz :):)

Sevgiler..

12 yorum:

  1. Gonca'cım bu seri gerçekten güzele benziyor. Bende henüz kullanmasamda 07 numarasını aldım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canım.Serinin tüm renklerini alsam yeri, vallahi çok sevdim :)

      Sil
  2. Instagram'da görür görmez aldım şekerim ve gerçekten sana teşekkür ediyorum!!! Bayıldım!!!! Güle güle kullanalım! Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Oyy oyy senin güzel dudaklarına nasıl yakışmıştır :):) bence de güle güle kullanalım :):) öperim!

      Sil
  3. Bayram yakındır,gene olur indirim ozaman kesinlikle kaçırılmaması gerekir,çok yakışmış canım,güle güle sürüştür,sevdiğim doğal renklerden biridir bu ruj rengide.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, en kısa zamnda alıp sürmen dileğiyle :):)

      Sil
  4. Bende 4 rengini almak istiyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceyda, sen de şimdiden güle güle kullan :)

      Sil
  5. What beautiful color have this lipstick :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love it so much too, thank you Claudia!

      Sil
  6. güle güle kullan tatlım renk mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)