BU BLOGDA ARA

25 Eylül 2013 Çarşamba

Essence I - Stage Eyeshadow Base/ Far Bazı

Göz makyajımda far kullanmayan biri olduğum içi far bazı ihtiyacım olmamıştı daha önceleri. Ne zaman ki The Balm Nude Tude far paletini aldım, farsız çıkmaz oldum sokağa.
Yaptığım makyajlar kısa sürede silikleşince far bazı arayışına girdim, +Coco Bolinho nun önerisiyle Essence I Love Stage far bazını aldım.


*Yapısı likit fondöten gibi ve oldukça sarı alt tonlu.
*Göz kapağına parmakla güzelce dağıtıldığında ten rengiyle bütünleşiyor.Ama çok esmer bir tende nasıl durur pek kestiremedim.
*Ten rengini başarılı bir şekilde eşitliyor.


*Aplikatörü çok kullanışlı. İstediğiniz miktarda ürünü almanıza olanak sağlıyor.
*Aplikatörlü olması ürün miktarı azalsada kullanımın zorlaşmasını engelleyecektir.
*Hijyenik kullanım sağlaması da artısı.



*Farı sabitlemekte ve kalıcılığını artırmakta çok başarılı.
*Farın belirginliğini kesinlikle artırıyor.
*Çizgilere dolma yapmıyor.( Göz kapaklarım çok yağlı değil)


8.50 TL verip alınabilecek çok bereketli, fiyat performans açısından çok başarılı bir ürün.Essence far bazını Gratis'ten yada buycosmo.com'dan online olarak alabilirsiniz.

Siz bu ürünü kullandınız mı, hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..


4 yorum:

  1. Ne zaman makyaja verilecek param olmasa bu fiyatlara sağladığı performans ve rengarenk çeşitleri sebebiyle koştuğum bir marka essence :) far bazını da yaz başından beri kullanıyorum. normalde zaten esmerim, yazın burnum kabuk tutacak seviyede yanmama rağmen parmağımla dağıtınca ten rengimde sırıtmadı. Farların kalıcılığını çok çok artırıyor ve renklerini belirginleştiriyor. Aplikatörüne sanki her seferinde ihtiyacımdan fazla geliyormuş gibi hissediyorum ama bir türlü içindeki ürün bitmedi, hakikaten bereketliymiş! Gerçekten 8.50 TL gibi bir fiyat için beklenmedik bir performans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) essence'in bazı ürünleri fiyatına göre mükemmel performans gösteriyor. Bu baz da iyi ki alımışm dediklerimden, senin de sevmene sevindim :)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum ve çok çok memnunum. Göz kapaklarım çok yağlı olduğu halde anlattığın kadar etkili bende de.. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı göz kapaklarında da iyi performans sergiliyor demek ki bunu eklediğin iyi olmuş Fatimacım, sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)