BU BLOGDA ARA

6 Eylül 2013 Cuma

Colorful Nails & Black Stripes

Sünger tekniğiyle çalışma yapmak istedi canım,bende aşağıdaki ojelerle gökkuşağı modunda bir çalışma yaptım.



Tırnağıma baz olarak Essie Sand Tropez'i iki kat uyguladım.Onun üzerine en açık renkli ojeyi, yani sarı olanı tüm tırnağıma sünger tekniğiyle uyguladım.Daha sonra turuncu ojeyi sarılar yer yer açıkta kalacak şekilde, gene sünger tekniğiyle uyguladım.Aynı uygulamayı son olarak mavi oje ile yaparak, süngerle çalışma işini bitirmiş oldum. Top coat uygulamama rağmen renkler çok solgun geldi gözüme, bende siyah çizgileri ekleyerek çalışmayı biraz canlandırmaya çalıştım.İyi de oldu sanki..



Eğer bu renk karmaşasını süngerle yaratmak sizi zorlayacaksa şurada bahsettiğim yöntemle de güzel sonuçlar elde edebilirsiniz.



İki ele de yardımsız uygulanabilecek bir çalışma olduğu için,tercih edilebilirliği yüksek.Siz ne dersiniz?

Sevgiler..

18 yorum:

  1. Bayıldım renklerin uyumuna ama siyah şeritleri sevmedim ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Senacım, siyah şeritler biraz sert oldu gerçekten ama bu haliyle de bana kötü görünmedi..

      Sil
  2. Güzel olmuş ama siyah yerine beyaz yada daha canlı bir renk seçip manikürü patlatabilirdin :) Güle güle kullan ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Ceyda,tavsiyene uyarak bir manikür daha yapmak şart oldu o zaman :):)

      Sil
  3. very beautiful :)

    www.beautyfrontline.com

    YanıtlaSil
  4. This is so pretty and perfectly done - super gorgeous!

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım buna tam sonbaharlık ama bence de siyah fazla sert kalmış kahverengi ile daha güzel olabilir sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengiyi hiç düşünmememiştim çok iyi fikirmiş :):) beğenmene çok sevindim :):)

      Sil
  6. love it! Good for you!
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    YanıtlaSil
  7. What cute looks this color combination :)

    YanıtlaSil
  8. Tablo gibi olmuş ! harika olmuş canım. <3

    YanıtlaSil
  9. bence de kesinlikle siyah cizgiler daha da hareket katmış cok begendim goncacım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)