BU BLOGDA ARA

10 Eylül 2013 Salı

Color Club Nail Art Lacquer NA85 & Easy Manicure

Beni İnstagram ve Twitter'dan takip edenler bilir,bu ojeleri hesaplarımdan göstermiştim. Epeyce bir zamandır bendeler,bir çok manikürde de ojeleri denedim.Yorumlamaya ancak sıra geldi :)


Ojeler Watsons'a geleli 1-1.5 ay kadar bir zaman oldu.Bana ilk bu ojelerin reklam fotoğraflarını +Coco Bolinho cuğum göstermişti,ojeleri de kendisi hediye etti :) 

Sarı ojeyi daha önce buradaki postta kullanmıştım ama ojeden bahsetmemiştim.Ayrıntılı yorumları mavi olan üzerinden yapmak istedim.


*Ojenin adı Get the Blues ( NA85), tam bu ojeye göre bir isim değil mi?
*İçinde gümüş yansımaları var.Ama tırnağa sürünce ışıltılar gümüş görünmüyor,mavinin tonlarında yansıma yapıyor.
*Ojenin kıvamı iyi.Tek katta yaptığınız şekle tam rengi verebiliyorsunuz ikinci kez üzerinden geçmeye gerek kalmıyor.
*özellikle french manikür yapmak için biçilmiş kaftan.
*Kuruma hızı gayet iyi.


*Fırçasının inceliği ideal, ufak çizimleri bile zahmetsizce yapmaya olanak sağlıyor.
*Ojeyle ilgili tek sorun fırçanın sonuna kadar ojenin içine batıyor olması,normalde ince uçlu fırçaları herhangi bir yere damlatılmış ojeye batırarak kullanmak gerekiyor.Bu ojede ise fırçaya gelen ojenin miktarı çok çok fazla oluyor,bu nedenle fırçadaki fazla ojeyi iyice sıyırmak gerekiyor.


Nail art olarak renkli french manikür ve tek tırnağa çiçekler yapmayı tercih ettim.Çiçekleri noktalama aleti kullanarak yaptım.





Ojeleri 7.90 TL'ye Watsons'dan temin edebilirsiniz.Performansı çok iyi olduğu için bir kaç renk alınabilir sanki :)

Peki manikürüm hakkında ne düşünüyorsunuz?  Ojeleri kullananların yorumlarını da bekliyorum..

Sevgiler..

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş ya bayıldım. Ojelerde süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sena'cım ojeler gerçekten iyi.

      Sil
  2. Maniküre bayıldım, gerçekten çok güzel durmuş. Ben de geöenlerde renkli french yapmıştım. Çok güzel oluyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Renkli manikür gerçekten çok güzel oluyor :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuşş watsonsa uğramalıyım en kısa süre de :)

    http://gulinintatlitelaslari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) bence de bi uğra başka güzel renklerde var :)

      Sil
  4. What pretty nail polishes and your mani looks great :)

    YanıtlaSil
  5. What a super pretty mani - I love Art Club too!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you - yes it is so beautiful nail polish!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)