BU BLOGDA ARA

4 Eylül 2013 Çarşamba

Catherine Arley'in Twitter Yarışmasında Kazandıklarım & C.A Long Lash Maskara

 Catherine Arley'in twitterda bloggerlar için yaptığı yarışmaya katılıp, #bemineCA dedim ve kazandım! Yarışma kazanma konusunda bu aralar şansım cidden yaver gitti, daha önce de Avon'un yarışmasını kazanmıştım.


Catherine Arley'in gönderdiği paketten;
1 adet kaş&kirpik bakım serumu
1 adet göz kalemi
1 adet maskara
1 adet lipgloss
1 adet terrocota pudra çıktı.

Kaş&Kirpik serumunu kullanmaya başladım ve maskarayı da paket geldiği günden beri bir çok kez kullandım.Çok sevdiğim bir maskara oldu.


Maskaranın ambalajı oldukça şık ve sade. Biraz kırılgan yapıda ama çok hoyrat kullanılmadığı sürece kırılacağını sanmıyorum.


*Maskaranın fırçası sık, yapay kıllardan oluşuyor. Uygulama yapmak gayet kolay.
*Yapısı oldukça hafif, kat kat uygulamaya imkan sağlıyor.
*Kirpiklerde ağırlaşma,topaklanma yapmıyor.
*Kalıcılığı oldukça iyi,sabahtan akşama kadar kirpiklerde dursa da dökülme bulaşma yapmıyor.
*Kirpiklere yeteri kadar uzunluk - benim kirpiklerim uzun ama bir miktar daha uzun görünmesine hayır demem tabiki-,bir miktar dolgunluk sağlıyor. 
*Kullandığım zamanlarda herhangi bir alerjik reaksiyon yada hassasiyet olmadı.
*Çift fazlı göz makyaj temizleyicisiyle kolayca temizleniyor.


 Kirpiklerimde duruşu.(Burada çok yoğun uygulamadım..)

Benim bir maskaradan beklediğim tek şey kirpiklerimi biraz belirgileştirmesidir. Ama bu maskara bana daha fazlasını sundu. 10.50 TL'ye edinilebilecek bir maskara için oldukça iyi bir performans sunuyor. Maskarayı www.catherinearley.com 'dan online olarak alabilir yada C.A ürünleri satan herhangi bir parfümeriden edinebilirsiniz.


                                                           Sevgiler..

8 yorum:

  1. Aaa, tebrikler! Ne güzel olmuş canım! Senin kirpiklerin de çok güzel ama rimeli de beğendim! Öptüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Rimelin performansı gerçekten çok iyi, ben çok yoğun uygulamıyorum ona rağmen harika sonuç aldım! İltifatın için çok çok teşekkür ederim canım :):)

      Sil
  2. Tebrkikler..Güle güle kullan..
    Ben kaş ve kirpik serumundan memnun kalıp kalmayacağını merak ediyorum özellikle kaşlarda..Deneyim sonucunu merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :):)
      Sürdüğüm zaman kaşlarımın ve kirpiklerimin rengi koyulaşıp parlaklaşıyor başka etkileri için daha uzun süre kullanmam lazım.Deneyimleyip paylaşacağım :)

      Sil
  3. ne şanslısın, benim şanssızlığıma inat :)
    güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de çok şanslı sayılmam aslında :):)

      Sil
  4. tebrikler güle güle kullan.. ben asıl gloss ve kaş-kirpik bakım serumunu merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Glossun rengi hiç benlik değil, o yüzden pek denemeye yanaşmadım ama deniyeyim yakın zamanda :) Kaş kirpik serumu fena değil gibi daha uzun kullanmam gerekiyor yorumlamak için.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)